Dabar populiaru
Publikuota: 2020 sausio 3d. 12:30

„Tesco“ pradėjo Azijos verslo, kuris vertinamas 9 mlrd. JAV dolerių, pardavimo procesą

„Tesco“ parduotuvė
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / „Tesco“ parduotuvė

Britų mažmenininkė „Tesco“ pradėjo Azijos verslo, kurio vertė gali sudaryti apie 9 mlrd. JAV dolerių, pardavimo procesą, rašo JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“, remdamasis informuotais šaltiniais. Jų duomenimis, pirmasis galimų pirkėjų paraiškų priėmimo etapas įvyks sausio viduryje.

Gruodžio mėnesį „Tesco“ pranešė, jog svarsto galimybę parduoti Tailande ir Malaizijoje valdomus prekybos tinklus ir kitas „strategines“ šio verslo ateities galimybes.

Į Tailando rinką Didžiosios Britanijos mažmenininkė įžengė 1998 metais, kai už 365 mln. JAV dolerių iš Tailando konglomerato „Charoen Pokphand Group“ įsigijo kontrolinį „Lotus Supercenter“ akcijų paketą. Šiuo metu „Tesco Lotus“ Tailande valdo 2 tūkst. prekybos centrų.

Malaizijoje prekybos tinklas veikia nuo 2006 metų ir šioje šalyje šiuo metu valdo 74 parduotuves.

Šaltinių duomenimis, „Tesco“ padalinys Tailande gali būti įvertintas maždaug 7 mlrd. JAV dolerių, o verslas Malaizijoje – 1,5–2 mlrd. JAV dolerių.

„Tesco“, kaip ir kiti mažmenininkai, mažina veiklos užsienyje mastą, kad galėtų sutelkti dėmesį į savo vidaus rinką, kurioje bendrovei tenka konkuruoti su mažų kainų parduotuvių tinklais ir elektroninėmis parduotuvėmis, tokiomis kaip „Amazon.com“ ir „Ocado Group“.

Nuo 2011 metų bendrovė pasitraukė iš, be kita ko, Japonijos, JAV ir Pietų Korėjos rinkų.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Temos: 2 Azija Tesco

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Praktiški patarimai

Skanumėlis

Esports namai

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką