Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos už 1,00 Eur!
Prenumeruoti

„Tesco“ pradėjo Azijos verslo, kuris vertinamas 9 mlrd. JAV dolerių, pardavimo procesą

Britų mažmenininkė „Tesco“ pradėjo Azijos verslo, kurio vertė gali sudaryti apie 9 mlrd. JAV dolerių, pardavimo procesą, rašo JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“, remdamasis informuotais šaltiniais. Jų duomenimis, pirmasis galimų pirkėjų paraiškų priėmimo etapas įvyks sausio viduryje.
„Tesco“ parduotuvė
„Tesco“ parduotuvė / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Azija „Tesco“

Gruodžio mėnesį „Tesco“ pranešė, jog svarsto galimybę parduoti Tailande ir Malaizijoje valdomus prekybos tinklus ir kitas „strategines“ šio verslo ateities galimybes.

Į Tailando rinką Didžiosios Britanijos mažmenininkė įžengė 1998 metais, kai už 365 mln. JAV dolerių iš Tailando konglomerato „Charoen Pokphand Group“ įsigijo kontrolinį „Lotus Supercenter“ akcijų paketą. Šiuo metu „Tesco Lotus“ Tailande valdo 2 tūkst. prekybos centrų.

Malaizijoje prekybos tinklas veikia nuo 2006 metų ir šioje šalyje šiuo metu valdo 74 parduotuves.

Šaltinių duomenimis, „Tesco“ padalinys Tailande gali būti įvertintas maždaug 7 mlrd. JAV dolerių, o verslas Malaizijoje – 1,5–2 mlrd. JAV dolerių.

„Tesco“, kaip ir kiti mažmenininkai, mažina veiklos užsienyje mastą, kad galėtų sutelkti dėmesį į savo vidaus rinką, kurioje bendrovei tenka konkuruoti su mažų kainų parduotuvių tinklais ir elektroninėmis parduotuvėmis, tokiomis kaip „Amazon.com“ ir „Ocado Group“.

Nuo 2011 metų bendrovė pasitraukė iš, be kita ko, Japonijos, JAV ir Pietų Korėjos rinkų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
IKEA tvarumo ir klimato ataskaitose – išradimai iš Lietuvos
Reklama
Gyvenimiško patarimo – ne į ekspertus, o į būrėjus: sėkmės kavos tirščiuose ieško 12 proc. lietuvių
Reklama
Išskaidote investicijas? Ar žinote visas rizikas bei galimybes?
Reklama
Lietuvių sukurtas dokumentinis serialas – odė Baltijos šalių šefams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius