„Mūsų pajamų augimą lėmė atskirų įmonių užsakymu atliekami tyrimai bei konsultacinė veikla. Šios veiklos dalis mūsų teikiamų paslaugų portfelyje nuolat auga. Viena iš įmonės veiklų yra TV auditorijos tyrimai, todėl svarbiu praėjusių metų iššūkiu tapo analoginės antžeminės televizijos išjungimas. Šiam pokyčiui ruošėmės ne vienerius metus, o bendra investicijų suma TV metrų atnaujinimui viršijo 1 mln. litų“, – teigia tyrimų bendrovės TNS LT direktorius Gytis Juodpusis.
2012 m. ir toliau buvo plečiamas įmonės apklausų atlikėjų tinklas. Pernai jis tapo didžiausiu interviuotojų tinklu Lietuvoje. Tai leido ypač sėkmingai atlikti ir Europos Komisijos inicijuojamą „Eurobarometer“ viešosios nuomonės tyrimą.
TNS LT priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai TNS Global, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.