Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Tokvila“ ir „Mototoja“ bylinėjasi dėl reklamos „Google“

Petras Ignotas
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / „Tokvilos“ valdybos pirmininkas Petras Ignotas
Šaltinis: BNS
0
A A

Du „Toyota“ automobilių atstovai Lietuvoje „Tokvila“ ir „Mototoja“ iškasė karo kirvį. Konfliktas tarp dviejų bendrovių kilo „Tokvilos“ vadovams pastebėjus, kad „Google“ paieškos sistemoje surinkus įmonės pavadinimą potencialūs klientai yra nukreipiami į „Mototojos“ interneto svetainę, rašo „Lietuvos rytas“.

„Surinkus, pavyzdžiui, raktinį žodį „Tokvila“, tarp mokamų paieškos pozicijų atsirasdavo tokia aktyvi nuoroda: „Tokvila-Mototoja.lt“, – tvirtino „Tokvilos“ valdybos pirmininkas Petras Ignotas.

Anot jo, internetas yra svarbus prekiaujant automobiliais ir teikiant kitas su tuo susijusias paslaugas, todėl tokie klaidinantys paieškos rezultatai daro įtakos klientams.

„Mototojos“ vadovas Edmundas Poviliauskas neslėpė, kad reklamoje iš tiesų panaudojo įvairiausias konkurentų pavadinimo versijas. Tačiau, pasak jo, automobilių salonas apie tai nežinojo – esą raktinius žodžius savo nuožiūra parinko reklamą kūrusi įmonė. Jis tvirtino pats sustabdęs reklamos naudojimą, vos tik sužinojo apie konkurentų priekaištus.

Šiuo metu byloje jau yra ne tik „Tokvilos“ pateiktas ieškinys prieš „Mototoją“, bet ir priešieškinys, kuriame ieškovas ir atsakovas susikeitė vietomis.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
informacija
TOKVILA, UAB
Vadovas: Gintautas Ignotas Darbuotojų sk.: 80 2015m . Pajamos: 10 - 20 mln. Eur
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką