-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Turizmo sektoriuje vis dar jaučiamas įmonių bankrotų poveikis

Per Lietuvos turizmo sektorių garsiai nuvilnijusi bankrotų banga verčia ilgamečius šio verslo atstovus vis aktyviau ieškoti būdų, kaip parodyti savo patikimumą, finansinį pajėgumą bei atkurti vartotojų pasitikėjimą, pastebi kreditų biuras „Creditinfo“.
Oro uostas
Oro uostas / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

Praktika turėti aukštus finansinio pajėgumo įvertinimus, plačiai paplitusi Skandinavijos šalyse, vis populiaresne tampa ir Lietuvoje.

Kuria konkurencinį pranašumą

Eidami į darbo pokalbį nešamės CV, o verslo sektoriuje vienas iš veiksnių, sustiprinančių pozicijas konkurencinėje kovoje yra aukštas kreditingumas, – teigė A.Bogdonavičius.

Pasak „Creditinfo“ generalinio direktoriaus Andriaus Bogdanovičiaus, vartotojui, kuris planuoja savo atostogas iš anksto, svarbu pasitikėti paslaugų tiekėju, o vienas iš esminių veiksnių – finansinis organizatoriaus pajėgumas.

„Eidami į darbo pokalbį nešamės CV, o verslo sektoriuje vienas iš veiksnių, sustiprinančių pozicijas konkurencinėje kovoje yra aukštas kreditingumas. Aukšto kreditingumo įmonės turi pasižymėti gera kredito istorija, palankiais finansiniais rodikliais, skaidriomis verslo sąsajomis, gera vadovų finansine reputacija bei kita informacija. Jei įmonės „CV“ yra tvarkingas, ji vertinama esanti aukšto kreditingumo, todėl jai gali būti suteiktas tai įrodantis sertifikatas“, – teigė „Creditinfo“ vadovas.

A.Bogdanovičiaus teigimu, Skandinavijos šalyse įmonėms demonstruoti aukštą kreditingumą yra spėję tapti verslo norma.

Sertifikuotos 8 turizmo sektoriaus bendrovės

„Stipriausi Lietuvoje” kategorijoje, kurioje vertinamas 2-3 metų laikotarpis, 2015 metais sertifikuotos 965 įmonės, tarp jų iš turizmo sektoriaus pateko 7-ios bendrovės. Tarp „Stipriausi Lietuvoje Lyderiai“ sertifikatais, kuriais vertinamas tikrinamas 5 metų laikotarpis, įvertintų 115-os įmonių pateko tik viena turizmo bendrovė – kelionių organizatorius „Baltic Tours“, taip pat valdantis prekės ženklą „Skrendu.lt“.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./500 eurų kupiūros
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./500 eurų kupiūros

Iš viso Lietuvoje 2015 metais kreditų biuro sertifikatai „Stipriausi Lietuvoje“ ir „Stipriausi Lietuvoje Lyderiai“ buvo suteikti daugiau nei 1000 aukšto kreditingumo įmonių.

Pasak „Baltic Tours“ generalinio direktoriaus Sigito Fabijonavičiaus, aukštas kreditingumas turizmo verslui šiuo metu yra būtinas norint išlaikyti konkurencingumą.

Kelionių organizatoriaus „Baltic Tours“ apyvarta per penkerius metus – nuo 2010 metų – išaugo du kartus. 2015 metais kelionių organizatorius savo klientams pardavė daugiau nei 200 tūkst. paslaugų, (vien skrydžio bilietų parduota virš 175 tūkst.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius