Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

TV3 savininkai ketina parduoti verslą Baltijos šalyse

TV3 logotipas
TV3 logotipas
Šaltinis: BNS
1
Skaitysiu vėliau
A A

Oficialiai nepatvirtintais duomenimis, Švedijos žiniasklaidos koncernas „Modern Times Group“ (MTG) ketina parduoti verslą Baltijos šalyse, įskaitant TV3 televizijų grupę.

Įgaliojimas ieškoti galimų viso MTG verslo trijose Baltijos valstybėse, kuris vertinamas apytikriai 100 mln. eurų, pirkėjų suteiktas SEB grupei.

„Mes niekada nekomentuojame spekuliacijų“, – BNS teigė MTG atstovė Jessica Sjoberg.

Su bendrovės „Tele-3“, valdančios MTG kanalus Lietuvoje, generaline direktore Laura Blaževičiūte BNS trečiadienį kol kas susisiekti nepavyko.

Estijos spaudos asociacijos vykdomasis direktorius Toomas Leito patvirtino girdėjęs apie MTG ketinimus parduoti verslą Baltijos šalyse, tačiau pabrėžė, kad jokios konkrečios informacijos apie tai neturi.

„TV3 Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje, taip pat „Viasat“ pardavimą vienu paketu galima laikyti gerai apgalvotu verslo požiūriu, nes jis – labai brangus. (...) Kaina didelė, todėl galimas jo pirkėjas gali būti iš Skandinavijos“, – BNS sakė žiniasklaidos rinkos analitiku laikomas T.Leito.

„Nemanau, kad toks sandoris greitai įvyktų. Galimi naujieji savininkai ne mažiau kaip pusmetį analizuotų televizijas, jų finansinę apskaitą ir taip toliau“, – pridūrė jis.

MTG pajamos Baltijos šalyse, Čekijoje ir Bulgarijoje pernai išaugo 11,8 proc. iki 2,53 mlrd. Švedijos kronų (159 mln. eurų), veiklos pelnas – 44,7 proc. iki 288 mln. kronų (29,5 mln. eurų).

Gandai apie pardavimą sklandė jau anksčiau

Tai, kad MTG galimai planuoja parduoti savo verslą Baltijos šalyse, dar praėjusių metų spalio pradžioje rašė 15min.

15min šaltinių teigimu, TV3 valdantis Švedijos koncernas MTG tuomet dairėsi pirkėjų verslui Baltijos šalyse. Esą pirkėjų buvo ieškoma kiekvienam iš trijose Baltijos šalyse veikiančių TV3 kanalų.

Tuomet šaltiniai tvirtino, kad keli potencialūs pirkėjai Lietuvoje jau informuoti apie galimybę investuoti į TV3. Tarp jų – ir verslininkas Benas Gudelis, didžiausias „Lietuvos ryto“ grupės akcininkas.

Paklaustas, ar dalyvauja derybose dėl TV3 įsigijimo, milijonierius buvo lakoniškas. „Šiuo metu to negalėčiau pasakyti. Tokia daugiau konfidenciali informacija“, – 15min žurnalistei sakė B.Gudelis.

TV3 vadovė Lietuvoje Laura Blaževičiūtė 15min teigė negalinti komentuoti informacijos apie kanalų Baltijos šalyse pardavimą.

Tuo metu MTG informaciją apie bet kokias derybas dėl TV3 Lietuvoje pardavimo neigė.

„Jūsų informacija neteisinga. Mes ir toliau liekame įsipareigoję dirbti Lietuvoje“, – praėjusių metų spalį laiške 15min rašė MTG.

TV3 yra didžiausias komercinis „Viasat“ televizijos kanalas, transliuojamas septyniais skirtingais kanalais Skandinavijoje (Danijoje, Norvegijoje, Švedijoje (nuo 1987 m.) ir Baltijos šalyse (Estijoje (nuo 1996 m.), Latvijoje (nuo 1998 m.) ir Lietuvoje (nuo 1993 m.), taip pat Vengrijoje (nuo 2000 m., VIASAT3 pagrindu).

Be TV3 kanalų Švedijoje, Norvegijoje, Danijoje, Vengrijoje, Lietuvoje, Estijoje ir Latvijoje, „Viasat“ jungia ir kitus kanalus – TV6, TV8, Viasat 4, TV1000, 3+, TV10, TV3 Puls, Viasat NATURE, Viasat CRIME, Viasat HISTORY, Viasat EXPLORE, Viasat SPORT, Viasat SPORT Baltic, Diema, Kino Nova, Diema Family ir kt.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai: 1
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką