-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Už nesąžiningą komercinę veiklą „Varle“ gavo 4 tūkst. eurų baudą

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba „Varle“ skyrė 4 tūkst. eurų baudą už tai, kad klaidino vartotojus, iš pradžių nurodydama patrauklią kainą, o vėliau užsakymus atšaukdama.
Pinigai
Pinigai / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Tarnyba gavo vartotojų prašymų dėl „Varle“ vykdomos veiklos. Prašymuose vartotojai nurodydavo, kad internetinėje parduotuvėje www.varle.lt užsisakė prekių, kurioms buvo taikomos nuolaidos, tačiau po kelių dienų sulaukdavo parduotuvės atstovo pranešimo, kad atliktas užsakymas yra atšauktas. „Varle“ situaciją aiškino žmogiškąja klaida, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Nagrinėdama bylą, Tarnybos komisija pažymėjo, kad vartotojai iš komercinės veiklos subjekto pagrįstai tikisi profesinio atidumo, todėl bendrovė turėjo imtis visų įmanomų priemonių, kad internetinės parduotuvės darbuotojai atliktų visus veiksmus, susijusius su atlikto užsakymo vykdymu, o vartotojai gautų aiškią informaciją apie parduodamų prekių kainas ir joms taikomas nuolaidas.

Tarnybos komisija taip pat pažymėjo, jog kaina, kuri yra patraukli vartotojui, skatina jį įsigyti prekę arba paslaugą, taigi, turi vieną iš svarbiausių arba net lemiamą įtaką tam tikram vartotojo apsisprendimui dėl sandorio. Tokiu būdu, vartotojų ekonominiam elgesiui bei tam tikro sprendimo dėl sandorio priėmimui didelę įtaką daro pateikiama informacija apie prekių kainas, kadangi vartotojai, pirkimo metu atsižvelgdami į prekės kainą, priima sprendimą dėl prekės įsigijimo.

Svarbu pažymėti, kad pastaruoju metu Tarnyba vis dažniau gauna vartotojų skundų, kai internetinėje parduotuvėje užsisakius prekę, kuriai yra taikoma nuolaida, vartotojai sulaukia verslininko pranešimo, kad pardavėjas tokios prekės pristatyti negali arba tokios prekės kaina padidėjo.

Tarnybos komisija, vertindama pažeidimo pobūdį, atsižvelgė į tai, kad „Varle“ teikė vartotojams jų ekonominį elgesį iškreipiančią informaciją apie prekės kainą, atšaukė vartotojų užsakymus pagal bendrovės pateiktus komercinius pasiūlymus ir pažeidė profesinio atidumo reikalavimus.

Įvertinus tyrimo metu nustatytas aplinkybes ir tai, kad bendrovė iškreipė vartotojų ekonominį elgesį konkrečių prekių atžvilgiu, už Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo nuostatų pažeidimą įmonei „Varle“ skirta 4 000 eurų bauda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius