-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Už vartotojų klaidinimą „Skrydžiai LT“ nubausti 4 tūkst. eurų bauda

Oro bendrovių bilietus perparduodančiai bendrovei UAB „Skrydžiai LT“ už vartotojų klaidinimą skirta 4 tūkst. eurų bauda, rašoma Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) pranešime žiniasklaidai.
Kelionė lėktuvu
Kelionė lėktuvu / 123rf.com

VVTAT vartotojų prašymų ir oro linijų bendrovės AS „AirBaltic Corporation“ pranešimo pagrindu atliko tyrimą dėl UAB „Skrydžiai LT“ galimai vykdomos nesąžiningos komercinės veiklos.

Per tyrimą nustatyta, kad UAB „Skrydžiai LT“ faktiškai vykdė komercinę veiklą per interneto tinklalapius www.airbaltic-aviobiletes.lv, www.wizzair-aviobiletes.lv, www.ryanair-aviobiletes.lv, www.ryanair-skrydis.lt, www.wizzair-skrydis.lt, www.airbaltic-skrydziai.lt, šių tinklalapių pavadinimuose naudodami oficialių keleivių oro gabenimo paslaugas teikiančių įmonių (AS „AirBaltic Corporation“, „WizzAir Hugarz Légikőylekedési Kft“, „Ryanair Holdings Plc“) prekių ženklų pavadinimus bei panašų tinklalapių dizainą.

Prekių ženklų pavadinimai taip pat naudoti UAB „Skrydžiai LT“ elektroninių pašto adresų pavadinimuose, iš kurių vartotojams buvo siunčiami užsakymų patvirtinimai. Pažymėtina, kad minėtuose tinklalapiuose nebuvo pateikiama informacija apie paslaugų teikėjo juridinio asmens pavadinimą, registracijos adresą, taip pat nebuvo nurodoma, kad lėktuvo bilietus parduoda UAB „Skrydžiai LT“ ir ši bendrovė nėra vienas iš oro vežėjų. Tokiu būdu, naudojantis oficialių oro vežėjų vardu ir reputacija, buvo klaidinami vartotojai.

15min rašė, kad pigių skrydžių medžiotojai per žioplumą perveda savo pinigus į Jungtiniuose Arabų Emyratuose registruotą įmonę.

VVTAT taip pat gavo vartotojų prašymų dėl bendrovės pateikiamos klaidinančios informacijos apie paslaugų kainas. Vartotojai prašymuose nurodė, kad skelbiama skrydžio bilieto kaina rezervacijos pabaigoje padidėdavo, t.y. pasipildydavo administravimo mokesčiais, kurie bilieto pirkimo pradiniame etape nurodomi nebuvo.

Tokiu būdu bendrovė taikė rinkodaros modelį, kai vartotojams buvo pateikiamas mažos kainos pranašumas, siekiant paskatinti priimti tokį sprendimą, kurio kitomis aplinkybėmis vartotojai nebūtų priėmę.

Įvertinus bendrovės veiklą, kuri sukėlė vartotojų klaidinimą ir neatitiko profesinio atidumo reikalavimų bei iškreipė vartotojų elgesį produkto atžvilgiu, už Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pažeidimą Tarnyba skyrė bendrovei 4000 eurų baudą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius