-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kontrolieriai alkoholio verslą guja iš socialinių tinklų: spaudžia pasikeisti logotipus, ištrinti įrašus

Prieš keletą metų gerokai sugriežtinus alkoholio reklamos tvarką, alkoholinių gėrimų sektoriui teko susitaikyti su naujais reikalavimais. Daugelis verslų prie jų prisitaikė, tačiau dabar dalis skundžiasi ir vėl padidėjusiu Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) dėmesiu – kontrolieriai nusitaikė į socialinių tinklų paskyras, tad kai kurie verslininkai jas net ištrynė. Tuo tarpu departamento atstovai sako besivadovaujantys įstatymu.
Alkoholio reklama Facebook'e
Alkoholio reklama Facebook'e / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Įmonė „Naminė Pelėda“, kuriai priklauso prekės ženklas „Vyno klubas“, užsiima vyno ir kitų gėrimų importu, prekyba, taip pat gėrimų vartojimo edukacija. Jai vadovauja viešojoje erdvėje gerai žinomi verslininkai Rasa ir Arūnas Starkai. Kaip ir daugelis įmonių, taip ir ši savo komunikaciją vykdo socialiniuose tinkluose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius