Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2021 vasario 5d. 08:57

Kontrolieriai alkoholio verslą guja iš socialinių tinklų: spaudžia pasikeisti logotipus, ištrinti įrašus

Alkoholio reklama Facebook'e Tik prenumeratoriams
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr. / Alkoholio reklama Facebook'e
Prieš keletą metų gerokai sugriežtinus alkoholio reklamos tvarką, alkoholinių gėrimų sektoriui teko susitaikyti su naujais reikalavimais. Daugelis verslų prie jų prisitaikė, tačiau dabar dalis skundžiasi ir vėl padidėjusiu Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) dėmesiu – kontrolieriai nusitaikė į socialinių tinklų paskyras, tad kai kurie verslininkai jas net ištrynė. Tuo tarpu departamento atstovai sako besivadovaujantys įstatymu.

Įmonė „Naminė Pelėda“, kuriai priklauso prekės ženklas „Vyno klubas“, užsiima vyno ir kitų gėrimų importu, prekyba, taip pat gėrimų vartojimo edukacija. Jai vadovauja viešojoje erdvėje gerai žinomi verslininkai Rasa ir Arūnas Starkai. Kaip ir daugelis įmonių, taip ir ši savo komunikaciją vykdo socialiniuose tinkluose.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

SEB verslo augimo programa

01:37:23

OfiSPA – vieta dirbti ir nepavargti

Video

03:08
07:33
00:20

15min metų knygų rinkimai

Esports namai

URBAN˙/

Grožio programa 360°

Sveikata

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką