Egidijus (tikrasis vaikino vardas yra kitoks, bet jo skelbti nenorėjo) sausio 2 dieną po 20 valandos vakaro užsuko į vieną iš sostinėje esančių „Lidl“ parduotuvių. Nors įstatymas jau draudė prekybą alkoholiu, vaikinui pavyko įsigyti butelį kvietinio alaus.
Kvite yra užfiksuotas pirkimo laikas – 20 val. 12 min. Dar prieš savaitę tai nebūtų nieko nustebinę, tačiau po Naujųjų alkoholio prekyba sugriežtėjo. Dabar įsigyti svaigalų galima tik nuo 10 iki 20 val. (buvo 8-22 val.) pirmadieniais-šeštadieniais, o sekmadieniais pardavimo laikas sutrumpintas iki 15 val.
Paprastai, atėjus laikui, kai alkoholiu prekiauti jau nebegalima, kasos kompiuteris rodo klaidą.
Skaitytojo pateiktame kvite yra matomas grąžinimas. Pasirodo, kasininkei įmušus alų į kvitą, sistema automatiškai padarė grąžinimą, mat yra užprogramuota taip, kad po 20 valandos už svaigalus susimokėti neleistų.
Egidijus ir nesusimokėjo. Taip nutiko dėl kasininkės klaidos – prie naujos tvarkos dar nepratusi kasos darbuotoja paprasčiausiai nepaėmė Egidijaus alaus, todėl jis ir parsinešė butelį namo, nors už jį nesusimokėjo.
„Lidl“ aiškina, kad tai yra paprasčiausia klaida, tačiau bus gera proga papildomai priminti darbuotojams apie po Naujųjų metų pasikeitusią alkoholio pardavimo tvarką.
„Kadangi sausio 1-ąją mūsų prekybos tinklo parduotuvės nedirbo, sausio 2-oji buvo pirma diena, kuomet teko dirbti pagal atnaujintas prekybos alkoholiu taisykles. Praėjusių metų pabaigoje daug dėmesio skyrėme darbuotojų mokymams ir pirkėjų informavimui. Iš esmės prie naujos tvarkos prisitaikyti pavyko sklandžiai, o reaguodami į šį konkretų atvejį, dar kartą papildomai informuosime darbuotojus apie pasikeitimus, kad tokių nesusipratimų ateityje nebepasitaikytų“, – 15min sakė bendrovės Komunikacijos vadovas Valdas Lopeta.