Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Vilniuje pristatyta visiškai naujo dizaino ir išdėstymo „Iki“ parduotuvė

Metų pradžioje pristatęs naują pozicionavimą ir atnaujinęs vizualinį identitetą, prekybos tinklas „Iki“ pradeda kitą svarbų pokyčių etapą. Kovo 23 d. sostinės Šeškinės mikrorajone atidaryta visiškai naujos koncepcijos parduotuvė, brėžianti naujus standartus ateities parduotuvėms, sakoma bendrovės pranešime žiniasklaidai.
IKI
IKI / „Iki“ nuotr.

Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, prekybos tinkle vykstantys strateginiai pokyčiai apima visus prekybos tinklo kanalus, įskaitant ir fizines parduotuves. Nauja parduotuvių koncepcija buvo kuriama itin dėmesingai įsiklausant į pirkėjus, bendradarbiaujant su Švedijos ir Vokietijos mažmeninės rinkos ekspertais.

„IKI“ nuotr./IKI Šeškinė atidarymas
„IKI“ nuotr./IKI Šeškinė atidarymas

„Galvodami apie mūsų pirkėjus ir jų poreikius, visada stengiamės būti vienu žingsniu priekyje – imtis lyderystės įgyvendinant pokyčius, atnešant mažmenos inovacijas į Lietuvą. Pastarieji keleri metai parodė, kad keičiasi ir pats pirkėjas – tikisi dar sklandesnės apsipirkimo patirties, greičio, patogumo, drąsiai išbando technologines naujoves. Tai mus kasdien skatina keistis, naujausias mūsų kūrinys – geriausiomis rinkos praktikomis grįsta fizinių parduotuvių koncepcija“, – tikina N. Kvietkauskaitė.

Pagrindinė prekybos tinklo naujos koncepcijos parduotuvių idėja – sukurti tokią aplinką, kurioje klientų apsipirkimo kelionė vyktų intuityviai, mėgstamas prekes būtų galima rasti kuo greičiau ir patogiau, būtų aiškiai išskirti specialūs kainų pasiūlymai ir dar daugiau dėmesio skiriama tinklo stiprybei rinkoje – šviežių produktų asortimentui.

Naujas konceptas – dar arčiau pirkėjo

Parduotuvė Vilniuje, po rekonstrukcijos atidaryta adresu Šeškinės g. 32, yra pirmoji, kurioje pirkėjai galės išbandyti kitokią apsipirkimo patirtį. Jos prekybinis plotas siekia 1 582 kv. metrų, investicijos į ją siekė 2,3 mln. eurų.

Naujose parduotuvėse taikomi sprendimai buvo kuriami įvertinus pirkėjų poreikius, kurie ypač daug dėmesio skiria apsipirkimo sklandumui, kategorijų ir prekių išdėstymui, šviežumui ir kokybei bei geros kainos pasiūlymams.

Įgyvendinant pokyčius, buvo nuosekliai peržiūrėtas parduotuvių asortimentas. Eliminuotos mažo apyvartumo prekės, padidintas mėgstamiausių prekių matomumas. Įrengti patogūs bei erdvūs daržovių ir vaisių, šviežios mėsos, žuvies ant ledo, konditerijos, kepinių, ne maisto prekių, alkoholinių gėrimų skyriai. Taip pat atnaujinta ir standartizuota įranga – siekiant maksimalaus energetinio efektyvumo, operacijų efektyvumo ir, žinoma, jaukumo bei patogumo klientams.

Parduotuvių interjeras atnaujintas taip, kad pirkėjo kelionė būtų aiškiai orientuota, jis visada gerai matytų tiek specialius kainų pasiūlymus, tiek šviežio maisto kategorijų produktus. Interjere dominuoja pagrindinės žalia ir geltona spalvos. Žalia spalva simbolizuoja šviežumą bei paslaugų teikimo zonas, geltona spalva indikuoja gerus kainos ir kokybės pasiūlymus – pirkėjai čia visuomet ras prekes, kurioms taikomos akcijos ir nuolaidos.

„IKI“ nuotr./Šeškinės IKI
„IKI“ nuotr./Šeškinės IKI

Dar vienas svarbus naujos koncepcijos bruožas – aplinkos atpažįstamumas. Šio formato parduotuvės sukurtos taip, kad aplinka būtų atpažįstama visame prekybos tinkle, tad nusprendus užeiti į bet kurią parduotuvę klientai nepasimestų – loginis kategorijų išdėstymas bus analogiškas visame tinkle, tokiu būdu užtikrinant sklandžią apsipirkimo kelionę.

Naujos koncepcijos parduotuvėse reikšmingą dalį kasų sudarys savitarnos kasos, kurias greitesniam apsipirkimui renkasi didžioji dalis klientų, įdiegti ir energiją taupantys sprendimai – LED apšvietimas bei tvaresnė šaldymo įranga.

Šiemet duris atvers net devynios tokios parduotuvės

Pasak generalinės direktorės, šį mėnesį duris atveria dar dvi naujos koncepcijos sostinės parduotuvės – „IKI Šaltinėlis“ ir „IKI Pilaitė 2“. Kitų dviejų atnaujintų parduotuvių atidarymai suplanuoti gegužę, o paskutinį metų ketvirtį pirkėjams bus pristatytos dar keturios parduotuvės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius