Dabar populiaru
Publikuota: 2017 rugpjūčio 10d. 22:36

„Vision Fund“ investavo 2,5 mlrd. JAV dolerių į Indijos e. prekybos įmonę „Flipkart“

„Flipkart“
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / „Flipkart“

Investicijų į naujas technologijas fondas „Vision Fund“, kurį sukūrė Japonijos „SoftBank“, investavo 2,5 mlrd. JAV dolerių į Indijos elektroninės prekybos įmonę „Flipkart“.

Kiek anksčiau „Flipkart“ iš investuotojų grupės, kurioje, be kita ko, buvo „Microsoft“, „eBay“ ir „Tencent Holdings“, pritraukė 1,4 mlrd. JAV dolerių finansavimą.

Taigi, įskaitant „SoftBank“ investicijas, suma, kuria galės disponuoti „Flipkat“, sudarys apie 4 mlrd. JAV dolerių, rašo britų verslo dienraštis „The Financial Times“. Tai gera atsarga įmonei, kuri stengiasi išsaugoti savo pirmavimą Indijos rinkoje, ypač atsižvelgiant į tai, kad jai šioje rinkoje tenka grumtis su „Amazon India“, kuri iš savo patronuojančiosios JAV įmonės kiek anksčiau gavo 5 mlrd. JAV dolerių finansavimą.

„Indija yra milžiniškų galimybių rinka“, – pareiškė „SoftBank“ vadovas Masayoshis Sonas, pavadinęs „Flipkart“ „Indijos elektroninės prekybos pradininke“.

Anksčiau „SoftBank“ investavo į „Flipkart“ konkurentę – Indijos „Snapdeal“, kuri šiuo metu patiria rimtų problemų. „SoftBank“ kelis mėnesius bandė organizuoti „Snapdeal“ ir „Flipkart“ susijungimą, tačiau praėjusią savaitę paaiškėjo, kad įmonių derybos žlugo.

Įmonę „Flipkart“ 2007 metais įsteigė du buvę „Amazon“ darbuotojai.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Gerumu dalintis gera
Skanumėlis

Dabar tu gali

Maistas

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką