„Volkswagen AG“ atlikto vidinio tyrimo metu išaiškėjo, kad ši problema Lietuvoje aktuali 4805 „Volkswagen“ keleiviniams bei 1692 komerciniams automobiliams, taip pat 294 „Audi“ automobiliams, jau registruotiems šalyje.
Akcentuojama, kad tai automobiliai tik su EA 189 dyzeliniais varikliais. Visais kitais aspektais šie automobiliai yra techniškai saugūs ir tinkami eksploatuoti, praneša bendrovė.
Be to, konstatuota, kad ši problema neaktuali kitiems naujiems automobiliams, atitinkantiems EU-6 ekologinius reikalavimus, nei dyzeliniams automobiliams, kurių ratus suka ne EA 189 varikliai.
Vadovaujantis šiuo priemonių planu, iš pradžių asmeniškai bus informuoti probleminių automobilių savininkai, kad jų turimų automobilių išmetimo sistema yra koreguotina.
Spalio mėnesį „Volkswagen“ ir kitos koncernui priklausančios markės kompetentingoms valdžios institucijoms pademonstruos ir aprobuos etaloniniuose automobiliuose įdiegtus techninius sprendimus, segmentuotus pagal modelius su EA 189 tipo dyzeliniais varikliais.
Tai atlikus, klientai bus informuoti apie konkrečiai jų automobiliams taikytinus techninius sprendimus, bus suderintas laikas, kada jie galės apsilankyti autoservise.