Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vyriausybės sprendimas dėl „Via Baltica“ ruožo rekonstrukcijos specialiojo plano – netrukus

Automobilių kelių direkcija pavasarį turėtų pradėti rengti 40 kilometrų magistralės „Via Baltica“ ruožo nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos rekonstrukcijos specialųjį planą.
Egidijus Skrodenis
Egidijus Skrodenis / Nuotr. iš asmeninio archyvo

Jis būtinas, norint pradėti šio vieno intensyviausių ir pagrindinių šalies transporto kelių į Europą atnaujinimo paruošiamuosius darbus. Magistralę tikimasi rekonstruoti iki 2023 metų, o darbų vertė gali siekti 200 mln. eurų.

Direkcijos vadovas Egidijus Skrodenis BNS teigė, jog Vyriausybei pritarus specialiojo plano rengimui, bus galima rengti ir specialųjį poveikio aplinkai vertinimą (SPAV) bei pradėti žemės paėmimo procedūras. Po to bus rengiamas rekonstrukcijos techninis planas.

„Siekiant kuo greičiau įgyvendinti projektą, bus nagrinėjamos galimybės viešo konkurso būdu parinkti vieną rangovą žemės paėmimo projektui ir techniniam projektui parengti, tokiu atveju sutrumpės projektavimo dokumentų rengimo laikotarpis“, – BNS sakė E.Skrodenis, komentuodamas Susisiekimo ministerijos gruodžio pabaigoje parengtą Vyriausybės nutarimo projektą.

Anot jo, viso projekto įgyvendinimo terminai priklausys nuo finansavimo, kurio modelis kol kas nėra aiškus.

„Optimistiškai planuojame, kad 2021 metais galėsime paskelbti viešąjį rangos darbų pirkimą. Tikimės, kad darbai bus baigti iki 2023 metų. Įgyvendinimo terminai ir galimybės priklausys taip pat ir nuo finansavimo“, – teigė E.Skrodenis.

Anksčiau jis BNS yra sakęs, jog ruožo atnaujinimas gali kainuoti apie 200 mln. eurų.

„Via Baltica“ keliu, kuris jungia Prahą, Vroclavą, Varšuvą, Kauną, Panevėžį, Rygą, Taliną ir vandens keliu – Helsinkį, iš Vakarų Europos per Lenkiją važiuoja daug krovininio transporto. Atnaujinus visą kelią nuo Kauno iki Lietuvos ir Lenkijos sienos, jis bus 4 juostų.

Šiuo metu rekonstruojami 55 kilometrų ilgio 4 magistralės ruožai nuo Kauno iki Marijampolės. Darbai jau baigti Kauno rajone – ruožą nuo 17 iki 23 kilometro už 38,5 mln. eurų atnaujino bendrovė „Kauno tiltai“, jie dar tęsiami Kazlų Rūdoje – nuo 35 iki 45 kilometro, kur už beveik 29 mln. eurų darbus atlieka Suomijos kapitalo „Lemminkainen Lietuva“, „Kauno tiltai“ ir „Alkesta“.

Ruožo nuo 45 iki 56 kilometro rekonstrukcijos Marijampolės rajone konkursas turėtų būti paskelbtas sausį, o ruožo nuo 23 iki 35 kilometro Prienų rajone – kovo mėnesį. Automobilių kelių direkcija tikisi, jog visų ruožų darbus numatoma baigti iki 2018 metų pabaigos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius