Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Walmart“ ir „Microsoft“ kartu bandys mesti iššūkį „Amazon“

Amerikiečių mažmenininkas „Walmart“ antradienį paskelbė susitaręs dėl strateginės partnerystės su „Microsoft“, siekiant mesti iššūkį ir efektyviau konkuruoti su internetinės prekybos milžinu „Amazon“.
„Walmart“
„Walmart“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Įmonės teigė bendradarbiausiančios dirbtinio intelekto ir kitų technologijų srityse. Partnerystės tikslas – mažinti išlaidas, plėsti veiklą bei tobulinti inovacijas.

„Walmart“ įsipareigojimas technologijoms yra grįstas siekiu sukurti itin patogius būdus apsipirkti klientams“, – sakė „Walmart“ generalinis direktorius Dougas McMillonas.

„Microsoft“ debesų kompiuterijos platforma „Azure“ padės „Walmart“ kontroliuoti įvairias operacijas, pradedant produktų šaldymu ir baigiant tiekimo grandinės ir transporto efektyvumo gerinimu.

„Pirmaujančios pasaulio įmonės veikia mūsų debesų kompiuterijos platformose ir džiaugiuosi pranešdama, kad bendradarbiausime su „Walmart“ bei padėsime jiems vykdyti skaitmeninę bendrovės transformaciją“, – sakė „Microsoft“ vadovas Satya Nadella.

Tyrimų bendrovė „eMarketer“ anksčiau šį mėnesį skelbė, kad itin sparčiai auganti „Amazon“ šiemet užims 49,1 proc. JAV internetinės prekybos rinkos.

„Amazon“ ženkliai lenkia tokius konkurentus kaip „eBay“, kuris užima 6,6 proc. rinkos dalį. Tuo tarpu „Walmart“ priklauso vos 3,7 proc. JAV internetinės prekybos rinkos dalies.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius