Dabar populiaru
Tiesiogiai
15min be reklamos
Publikuota 2022 10 03, 13:59

Dingo elektra? Trys patarimai ką daryti, kad ją atgautume kuo greičiau

Tūkstančiai šalies gyventojų su elektros gedimais gali susidurti kasdien. Tai gali nutikti dėl įvairiausių pažeidimų nepaisius apsaugos zonų, kaitros, o dėl audrų sukeltų padarinių – krentančių medžių – atjungtų klientų skaičius gali būti daug didesnis. Didžiąją dalį šių gedimų bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) nustato ir likviduoja per kelias minutes automatizuotų pagalba – gyventojams energijos tiekimas atstatomas kone iškart. Tačiau, ką turėtų padaryti gyventojai, kai dingusi elektra per kelias minutes negrįžta? Apie tai rašoma ESO pranešime žiniasklaidai.
Lemputė
Lemputė / 123RF.com nuotr.
Temos: 1 Elektra

Dažnais atvejais gedimas įvyksta individualaus ar daugiabučio namo vidaus tinkle, todėl prieš registruojant gedimą, patikrinkite, ar gedimas ne vidaus tinkle, nes ESO prižiūrimi elektros tinklai yra iki apskaitos įrenginių – elektros skaitiklių. Už jų prasideda klientui priklausantis elektros tinklas, kurio priežiūra rūpinasi patys namo savininkai.

Norėdami įsitikinti ar gedimas ne namo viduje, pažiūrėkite per langus, ar pas kaimynus elektra yra, ar neišsijungę automatiniai elektros energijos jungikliai, esantys namuose ar laiptinėje. Jei matote, kad automatiniai jungikliai atsijungę (nusileidę į apačią), pakelkite juos į viršų. Jeigu turite namų ūkį prižiūrintį asmenį (namą administruojančią įmonę, energetiką, namo pirmininką, elektriką), reikėtų kreiptis į jį, nes ESO vidaus tinklo gedimų nešalina.

Įsitikinę, kad gedimas įvyko jau iki elektros įvado – t. y. ESO tinklo dalyje, patikrinkite, ar jis nepažymėtas realiu laiku veikiančiu atjungimų žemėlapyje. Žemėlapyje pateikiama aktuali informacija, kur yra laikinai nutrauktas elektros tiekimas. Dėl vieno atjungimo elektros tiekimo sutrikimai gali būti juntami keliose vietovėse.

Gyventojai, nurodę savo kontaktus, gali gauti informaciją apie planuotus atjungimus ir elektros tiekimo sutrikimus el. paštu ar trumpąją SMS žinute. Paskambinę telefonu 1852 užsisakykite asmeninius pranešimus apie planuojamus elektros atjungimus dėl remonto darbų name, kad būtumėte ramūs, jog informaciją apie sutrikimus gausite laiku ir patogiu būdu.

Jei informacijos apie gedimus negavote ir žemėlapyje jos nėra, registruokite sutrikimą internetu ESO svetainėje arba nemokamu ir visą parą veikiančiu telefonu 1852.

„Pranešimas spaudai“ – tai naujienų agentūrų, juridinių ir fizinių asmenų sukurti bei platinami pranešimai apie paslaugų, gaminių, įmonių ar įstaigų naujienas ir pan. Spręsdama dėl turinio publikavimo UAB „15min“ atsižvelgia į informacijos aktualumą, naudą visuomenei, viešąjį interesą. Už šio turinio skelbimą UAB „15min“ nėra atlyginama. Redakcija turi teisę pranešimus redaguoti, trumpinti, papildyti, šalinti tekste esančias nuorodas ir pavadinimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką