Metinė prenumerata vos už 7,99 Eur. 15-tos dienos proga!
Prenumeruoti
04 29

Iš elektros tiekėjo sulaukė reikalavimo sumokėti skolą, nors kliente niekada nebuvo

Prieš trejus metus Dainė buvo patekusi į nemalonią situaciją – telefonu pabendravusi su tarpininku, turėjusiu jai pateikti informaciją apie nepriklausomų elektros tiekėjų pasiūlymus, moteris prieš savo valią atsidūrė „Enefit“ klientų gretose. Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) tuo metu išaiškino, kad telefoninės sutartys negalimos, o įmonė atsiprašė. Visgi istorija tuo nesibaigė – neseniai Dainė sulaukė skambučio iš skolų išieškotojų: pareikalauta sumokėti už tą laikotarpį prieš trejus metus, kai pabuvojo „kliente per prievartą“.
„Enefit“
„Enefit“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Prieš trejus metus, per pirmąjį elektros rinkos liberalizacijos etapą 2021 metų pavasarį, tūkstančiai gyventojų rinkosi nepriklausomą elektros energijos tiekėją.

Tačiau 15min tuomet rašė, kad nutikdavo ir atvirkštinių situacijų – kai kurie vartotojai sužinodavo, kad tai juos bendrovė pasirinkusi ir prisiskyrusi prie savo klientų.

Taip nutiko ir Dainei, kuri paskambinusi tarpininkui, kad galėtų gauti daugiau informacijos, to net neįtardama, atsidūrė „Enefit“ klientų gretose. Dainė tikino, kad ji tiesiog prašė informacijos ir nebuvo jokių kalbų apie sutarties sudarymą – juo labiau, sutarties ji nei regėjo, nei pasirašė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Užsisakykite 15min naujienlaiškius