Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Rail Baltica“ kokybę užtikrins specialios detalės

Lietuvos teritorijoje iki metų pabaigos bus nutiesta „Rail Baltica“ geležinkelio vėžė nuo Lietuvos sienos su Lenkija iki Kauno. Specialiai jai pagaminta daugiau kaip 200 tūkst. gelžbetoninių pabėgių ir sukonstruota 14 originalių iešmų konstrukcijų, rašo „Kauno diena“.
Naujas geležinkelis tiesiamas nenutraukus traukinių eismo.
Naujas geležinkelis tiesiamas nenutraukus traukinių eismo. / Andriaus Repšio nuotr.

Pasak bendrovės „VAE Legetecha“ generalinio direktoriaus Antano Kovo, iešmai su elektrohidrauliniais automatikos ir signalizacijos įrenginiais pasaulyje nėra naujovė, tačiau Lietuvoje tiek daug jų pagaminta buvo pirmąkart, specialiai „Rail Baltica“ projektui.

Projektuoti iešmai buvo diegti rusiškosios (1520 mm pločio) ir europinės (1435 mm pločio) vėžės sankirtose. Tai užtikrina galimybę traukiniams keisti kryptį, įvažiuoti į geležinkelio stotį ir išvažiuoti iš jos, persirikiuoti iš vieno standarto geležinkelio linijos į kitą.

Geležinkelio vėžei iki Kauno prireikė ir daugiau kaip 200 tūkst. modernių įtemptai armuotų gelžbetoninių pabėgių. Juos projektavo Švedijos firma „Abetong“, gamino Marijampolėje įsikūrusios „Swetrak“ gamyklos specialistai.

Transporto projektą „Rail Baltica“, per kurį europinio standarto geležinkelio linija sujungs Lenkiją, Baltijos valstybes ir Suomiją, įgyvendinti planuojama iki 2025 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius