Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Šventosios uoste leista neaptarnauti Būtingės terminalo laivų

Būtingės terminalas
BFL/Vladimiro Gulevičiaus nuotr. / Būtingės terminalas
Šaltinis: 15min
0
A A

Seimas antradienį ketina pradėti svarstyti pataisas, kuriomis siūloma atšaukti įpareigojimą Šventosios jūrų uostui aptarnauti „Orlen Lietuvos“ Būtingės naftos terminalo pagalbinį laivyną – esą valstybė neturi lėšų ir nemato poreikio gilinti uostą.

Preliminariais skaičiavimais, jei uostas aptarnautų šį laivyną, jo molai turėtų būti pailginti iki 400 metrų, o darbai kainuotų apie 100 mln. litų.

Neteikti paslaugų Būtingės naftos terminalui dar 2011 metų pabaigoje yra nusprendusi Šventosios uosto plėtros taryba.

Teigiama, kad aptarnaujant Būtingės terminalo vilkikus, uosto gylis kartu su išoriniu įplaukos kanalu turėtų būtų 6-9,5 metro. Kitoms uosto funkcijoms užtektų 5 metrų gylio kanalo.

Klaipėdos jūrų uosto direkcijos, kuri valdo Šventosios uostą, infrastruktūros direktorius Algirdas Kamarauskas BNS vasarą yra teigęs, kad labiau gilinti Šventosios uostą nėra poreikio, o „Orlen Lietuva“ neprašo sudaryti sąlygų jos laivams patekti į Šventosios uostą.

Pokario laikais Šventosios uoste švartavosi nedideli žvejų laiveliai, jo infrastruktūra buvo palaikoma pamario žvejų lėšomis. Uostas nuo Latvijos sienos nutolęs apie 6 kilometrus.

informacija
ORLEN LIETUVA, AB
Vadovas: Ireneusz Jan Fąfara Darbuotojų sk.: 1372 2015m . Pajamos: > 100 mln. Eur
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką