Interviu „Verslo žinioms“ T.Vizgirda teigė, jog neseniai paskelbti planai statyti naują terminalą ir Rygos oro uoste.
„Manau, kad Vilniaus oro uostui taip pat reikėtų galvoti apie terminalo didinimą. Šis terminalas dabar gali aptarnauti 3,5–4 mln. keleivių per metus. Jei mes ir kitos oro bendrovės pajusime ekonomikos atsigavimą, pradėsime daugiau skraidyti, dabartinis oro uostas po kelerių metų taps per mažas. O pastatyti terminalą turbūt užtrunka apie 2–3 metus, tad reikia dabar apie tai galvoti, o ne tada, kai bus vėlu. Manau, per ateinančius 6 mėnesius valstybė turėtų apsispręsti dėl terminalo Vilniuje“, – kalbėjo T.Vizgirda.
Kalbėdamas apie „airBaltic“ plėtros planus Lietuvoje, jis teigė, jog kai kurie reisai tikrai tenkina bendrovės lūkesčius, dėl kai kurių – „dar reikia padirbėti“.
„Prognozuojama, kad trečias–ketvirtas metų ketvirčiai turėtų rodyti atsigavimą, regis, jau lipame iš duobės. Jei taip bus, aš manyčiau, kad kitąmet “airBaltic„ skraidys 20–25 kryptimis iš Lietuvos“, – kalbėjo „airBaltic“ vadovas.
Jo teigimu, per Vilniaus oro uostą ketinama didinti tranzitinių skrydžių skaičius.
„Dabar bent jau įmanoma pasiekti Lietuvą, svarbiausia, kad valstybė ieškotų norinčiųjų atvykti. Šioks toks atsigavimas rinkoje jaučiamas. Verslas sako, kad daugėja besikreipiančiųjų dėl konferencijų organizavimo Vilniuje“, – vertino T.Vizgirda.