-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Antrąjį šių metų ketvirtį augo vartotojų ir draudikų ginčų skaičius

Per antrą 2010 metų ketvirtį į Draudimo priežiūros komisiją draudimo paslaugų vartotojai, nepatenkinti draudikų sprendimais ar jų teikiamomis paslaugomis, kreipėsi 129 kartus. Tarp šių kreipimųsi buvo 25 skundai dėl draudikų veiksmų, kurie galimai neatitinka teisės aktų reikalavimų, ir 104 ginčo atvejai.
Piniginė
Piniginė / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.

„Antrąjį šių metų ketvirtį daugiausiai ginčų kilo dėl įvykių pripažinimo nedraudžiamaisiais bei dėl draudimo išmokų dydžio“, – išplatintame pranešime cituojamas Draudimo priežiūros komisijos Juridinio skyriaus vedėjo pavaduotojas Darius Jušinskas.

Ginčų tarp vartotojų ir draudikų skaičius, per antrą 2010 metų ketvirtį, lyginant su pirmuoju šių metų ketvirčiu, išaugo daugiau nei 28 proc., o, palyginti su atitinkamu 2009 metų laikotarpiu, išnagrinėtų ginčų skaičius padidėjo daugiau nei 46 procentais.

Anot D.Jušinsko, tokios tendencijos rodo ginčų nagrinėjimo paslaugos prieinamumą, augantį vartotojų teisinį išprusimą, aktyvesnį savo teisių gynimą. „Vis dar pasitaiko atvejų, kuomet eismo įvykio dalyviai netiksliai užpildo eismo įvykio deklaracijas, nenurodo visų reikšmingų aplinkybių, todėl vėliau kyla ginčų dėl eismo įvykio kaltininko nustatymo“, – atkreipė dėmesį Juridinio skyriaus vedėjo pavaduotojas.

Per antrą 2010 metų ketvirtį daugiau nei penktadalis (22 proc.) visų nagrinėtų ginčų sprendimų buvo priimti vartotojų naudai: Draudimo priežiūros komisija patenkino ar iš dalies patenkino vartotojų reikalavimus, taip pat pasitaikė atvejų, kai ir pačios draudimo įmonės ginčų nagrinėjimo metu pasiekė susitarimus su vartotojais arba patenkino pastarųjų reikalavimus.

Šių metų antrą ketvirtį buvo išnagrinėti 25 skundai dėl draudimo įmonių administravimo veiksmų, iš kurių pasitvirtino tik 1 – buvo nustatyti teisės aktų pažeidimai. 36 proc. skundų buvo nutraukti pareiškėjų prašymu. Pirmą šių metų ketvirtį šis rodiklis nesiekė 23 proc., o praėjusių metų antrą ketvirtį pareiškėjų prašymu buvo nutraukta kiek daugiau nei 25 proc. gautų skundų. „Ši tendencija parodo, kad tiek pareiškėjai, tiek draudimo įmonės yra linkę spręsti iškilusias problemas taikiai bendru sutarimu“, – sakė D.Jušinskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius