TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Apklausa: pusė įmonių kitąmet mažins rinkodaros biudžetą

Gali atidėti mokesčius.
Tomo Urbelionio/BFL nuotr. / Pinigai
Šaltinis: BNS
0
A A

Kitais metais beveik pusė įmonių planuoja mažinti rinkodarai skirtas išlaidas, o didinti rinkodaros biudžetus numačiusios 13,8 proc. bendrovių, rodo įmonės „AdAstra Marketing“ atlikta rinkodaros vadovų apklausa.

37,9 proc. vadovų teigimu, 2010–ųjų rinkodaros biudžetas liks nepakitęs, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.

Iš tų bendrovių, kurios ketina mažinti biudžetą, kirpti jį iki 20 proc. planuoja maždaug pusė įmonių (48,8 proc.), o mažinti 20–50 proc. – 31,7 proc. įmonių. 19,5 proc. bendrovių rinkodarai skirtas išlaidas mažins daugiau kaip 50 procentų.

Remiantis apklausos rezultatais, daugėja įmonių, pripažįstančių, jog sunkmetis daro įtaką jų rinkodaros biudžetų formavimui – šiemet taip teigė 90 proc. respondentų, o pernai rudenį, kai nuosmukį parodė ir BVP statistika, sunkmečio įtaką sudarant biudžetus pripažino 77,8 proc. apklaustųjų.

7,6 proc. apklaustų rinkodaros vadovų teigė, kad sunkmečiu reklamos agentūrų paslaugų kokybė smuko. 21,9 proc. respondentų nuomone, agentūros dirbo geriau, 63,3 proc. – dirbo taip pat gerai, kaip ir anksčiau.

„AdAstra Marketing“ spalio–lapkričio mėnesiais apklausė 90 Lietuvos bendrovių rinkodaros vadovų. 
 

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Dakaras 2018

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką