-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Apranga“ derasi dėl prekių ženklų „Vero Moda“ ir „Only“ įsigijimo

Koncerno „MG Baltic“ valdoma didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės drabužių prekybos įmonė „Apranga“ derasi su bendrąja Lietuvos ir Danijos įmone „Danbalt International“ dėl prekių ženklų „Vero Moda“ ir „Only“ įsigijimo.

„Aprangos“ generalinis direktorius Rimantas Perveneckas galimo sandorio nekomentuoja, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Anksčiau R.Purveneckas yra minėjęs apie numatomą plėtrą įsigyjant vieną ar kitą naują prekės ženklą arba parduotuves, nes tokių pasiūlymų bendrovė turi.

„Aprangos“ akcijos biržoje ketvirtadienį atpigo 0,49 proc.

„Swedbanko“ finansų maklerė Justa Kaulinytė pažymi, kad drabužių mažmenininkės akcijų kaina pakilusi į 2008 metų lygį ir, nors praėjusį mėnesį įmonių grupės tinklo apyvartos rezultatai buvo geri, investuotojai veiklos rezultatus jau buvo įskaičiavę į akcijos kainą.

„Apranga“ grupės apyvarta šiemet per vienuolika mėnesių buvo 346,6 mln. litų – 3 proc. mažesnė negu tuo pačiu metu pernai.

Šiemet pelningai dirbančios „Aprangos“ akcijos kotiruojamos „Nasdaq Omx“ Vilniaus biržos Oficialiajame sąraše.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius