Dar prieš tris mėnesius Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtojimo taryba pasirinko šią vietą, nepaisant to, kad čia, kaip buvo manoma, statybos kainuotų brangiau nei Melnragėje. Tuomet kalbėta, jog Būtingėje darbai atsieitų 4,2 mlrd. Lt., o Melnragėje – 3,8 mlrd. Lt.
„Tai suteikia optimizmo, kad gerai, jog uosto taryba patvirtino tolesnes Būtingės uosto plėtros perspektyvas“, – teigė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas. Pasak jo, kaina sumažėjo įvertinus tikrus uosto parametrus – jau žinomas teritorijos plotas, krantinių ilgiai, suformuotas bangolaužių konstruktyvas. Anksčiau skaičiavimai atlikti tik preliminariai.
Svarstomi įvairūs investavimo į šį objektą variantai. Jei būtų nuspręsta, kad prie šio objekto turi prisidėti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, tai pareikalautų apie 600 milijonų litų. E.Gentvilo teigimu, galimybių studijos rengėjai turi teisę siūlyti įvairius investavimo variantus, tačiau siūlymai nieko neįpareigojantys ir galutinį sprendimą priims vyriausybė. Ji gali nuspręsti, ar kviesti investuotojus, kurie patys pastatys, patys ir aptarnaus, rūpinsis kroviniais ir rizikuos patirti nuostolius, ar gauti didelį pelną.
Teigiama, kad pirmieji terminalai, jei jų prireiktų, Būtingėje būtų pradėti statyti 2019–2020 metais.