Apskaičiuota giliavandenio uosto statybos kaina

Patikslinti skaičiavimai, kiek atsieitų giliavandenio uosto statymas Būtingėje. Skaičiuojama, kad investicijos siektų apie 3,3 mlrd. Lt.
Klaipėdos jūrų uostas
Klaipėdos jūrų uostas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Dar prieš tris mėnesius Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtojimo taryba pasirinko šią vietą, nepaisant to, kad čia, kaip buvo manoma, statybos kainuotų brangiau nei Melnragėje. Tuomet kalbėta, jog Būtingėje darbai atsieitų 4,2 mlrd. Lt., o Melnragėje – 3,8 mlrd. Lt.

„Tai suteikia optimizmo, kad gerai, jog uosto taryba patvirtino tolesnes Būtingės uosto plėtros perspektyvas“, – teigė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas. Pasak jo, kaina sumažėjo įvertinus tikrus uosto parametrus – jau žinomas teritorijos plotas, krantinių ilgiai, suformuotas bangolaužių konstruktyvas. Anksčiau skaičiavimai atlikti tik preliminariai.

Svarstomi įvairūs investavimo į šį objektą variantai. Jei būtų nuspręsta, kad prie šio objekto turi prisidėti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, tai pareikalautų apie 600 milijonų litų. E.Gentvilo teigimu, galimybių studijos rengėjai turi teisę siūlyti įvairius investavimo variantus, tačiau siūlymai nieko neįpareigojantys ir galutinį sprendimą priims vyriausybė. Ji gali nuspręsti, ar kviesti investuotojus, kurie patys pastatys, patys ir aptarnaus, rūpinsis kroviniais ir rizikuos patirti nuostolius, ar gauti didelį pelną.

Teigiama, kad pirmieji terminalai, jei jų prireiktų, Būtingėje būtų pradėti statyti 2019–2020 metais.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius