Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ar šeštadienis prieš Kalėdas bus populiariausia metų apsipirkimo diena?

Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) mažmenininkai tikisi, kad ateinantis šeštadienis prieš Kalėdas bus populiariausia prekybos diena 2019 metais, skelbia „Reuters“.
Kalėdinis apsipirkimas
Kalėdinis apsipirkimas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Paskutiniais metais šeštadieniais prieš Kalėdas parduotuvėse pastebimas spartus pirkėjų srauto augimas. Mažmenininkai nuolaidas taiko visą šventinį sezoną, tačiau akcijų dydžiai būtent tą šeštadienį artėja prie „Juodojo penktadienio“ išpardavimų, vykstančių po Padėkos dienos lapkričio pabaigoje.

Dauguma mažmeninės prekybos konsultantų ir analitikų mano, kad ateinantis vadinamasis super šeštadienis (angl. Super Saturday) bus populiariausia apsipirkimo diena šiais metais.

123rf.com nuotr./Kalėdinė prekyba
123rf.com nuotr./Kalėdinė prekyba

Mažmeninės prekybos konsultavimo bendrovės „Customer Growth Partners“ prezidentas Craigas Johnsonas sako, kad JAV gyventojai ateinantį šeštadienį tiek fizinėse, tiek internetinėse parduotuvėse išleis 34 milijardus JAV dolerių. Palyginimui, per „Juodojo penktadienio“ išpardavimus gyventojai išleido 31,5 milijardus dolerių.

„Vartotojų paklausa išlieka didelė. (...) Tie, kurie eina į parduotuves, perka daugiau“, – pastebi C.Johnsonas.

Nepaisant lėtėjančio pasaulio ekonomikos augimo, didesnės JAV vartotojų išlaidos paaiškinamos atlyginimų augimu ir stipria darbo rinka.

Be to, kainos išliko stabilios, priešingai nei tikėtasi.

Kaip atskleidė „Reuters“ atlikta analizė, prekybininkai, įskaitant „Walmart“ ir „Amazon“, stabiliai išlaikė populiariausių šventinių prekių, parduodamų internetu, kainas, nepaisant JAV taikomų tarifų iš Kinijos importuotoms prekėms.

Dauguma mažmenininkų reaguoja į esamą situaciją ir prieš Kalėdas prailgino parduotuvių laiką. Kai kurie taip pat įdarbino daugiau darbuotojų parduotuvėse, pakeisdami tendenciją, kai dauguma darbuotojų buvo įprasta įdarbinti sandėliuose, kur jie ruoštų internetu užsakytas prekes.

Fotolia nuotr./Dovana.
Fotolia nuotr./Dovana.

Analitikai pastebi, kad į parduotuves ateinantys pirkėjai nori patirčių –jiems svarbus visas apsipirkimo procesas, o tą pastebintys mažmenininkai į tai daugiau investuoja ir jiems tai atsiperka.

„Į parduotuves per šventinį sezoną atėję pirkėjai nori rasti asmeninį santykį su pardavėju... kitu atveju jie pirktų internetu“, – sakė JAV rinkoje karjeros rodiklius matuojančios įmonės prezidentas Andrew Challengeris.

Į parduotuves per šventinį sezoną atėję pirkėjai nori rasti asmeninį santykį su pardavėju... kitu atveju jie pirktų internetu, – sakė A.Challengeris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius