Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Arimex“ užkariauja tarptautinius prekybos tinklus

Sertifikatas BRC, kurio siekia daugelis eksportuojančių maisto pramonės įmonių, prekybos riešutais ir džiovintais vaisiais bendrovei „ Arimex“ gali atverti duris į didžiausius Europos prekybos tinklus „Ahold“ ir „Tesco“, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

„Prieš kelias savaites derėjomės su „Tesco UK“ dėl tiekimo į visas jų parduotuves Vidurio Europoje, taip pat vyksta derybos ir su „Ahold“, – sako „Arimex“ savininkas Arnas Jurskis.

Su Europos Sąjungos parama įmonė į gamybos modernizavimą investavo apie 10 mln. litų ir planuoja, kad ateinančių metų viduryje gaus BRC kokybės sistemos sertifikatą, jo neturint, patekti į tarptautinį prekybos tinklą beveik neįmanoma. Tačiau net ir be jo šiandien pagrindiniai „Arimex“ pirkėjai ne tik visi didieji prekybos tinklai Lietuvoje, bet ir „Tesco“ Lenkijoje, ICA Norvegijoje, „Kesko“ Suomijoje, taip pat tris platintojus bendrovė turi ir Švedijoje.

Suomijoje, kurioje bendrovės pardavimai kasmet ūgteli po 20 proc., neoficialiais vertinimais „Arimex“ yra užėmusi apie 15 proc. riešutų ir džiovintų vaisių rinkos, nes užsakovų kruopščiai audituojama įmonė ir iki šiol buvo puikiai vertinama.

2010 metais 22 proc. išaugusi įmonės apyvarta, sustiprėjus eksportui, šiemet turėtų kilti dar 20 proc., iki 77 mln. litų.

Žaliavos „Arimex“ atsiveža iš daugiau nei 30 pasaulio šalių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius