-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audimo“ tikslas – pelningumas ir savas prekės ženklas

Stabilizavusi apyvartą ir susigrąžinusi generalinį direktorių bendrovė „Audimas“ šiemet užsibrėžė tikslą padidinti eksporto pelningumą. Bendrovė sieks stiprinti savo prekės ženklą, nors kol kas didesnę eksporto dalį sudaro gamyba pagal kitų kompanijų užsakymus, rašo „Verslo žinios“.
„Audimas“
„Audimas“. / BFL nuotr.

„Į technologijas daug investavome 2007–2008 metais. Šiemet taip pat dėsime lėšų į naujai atsiradusias technologijas, bet prekės ženklo kūrimui ir mažmeninės prekybos koncepcijai numatyta pagrindinė investicijų dalis“, – teigė bendrovės valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Rimvydas Povilaitis.

Anot jo, šiemet pagrindinis tikslas – rasti patikimų partnerių, kurie už sukuriamą vertę gali mokėti daugiau ir taip padidinti pelningumą užsienio rinkose.

Pernai per devynis mėnesius „Audimo“ apyvarta buvo 34,8 mln. Lt – kiek mažesnė nei 2009 metais. Ikimokestinis pelnas išaugo iki 3 mln. Lt, o užpernai per tą patį laikotarpį bendrovė uždirbo 0,97 mln. Lt.

„Pirmas ketvirtis buvo sunkus, traukėsi eksporto pajamos, buvome netekę dalies užsakymų užsienio rinkose. Tačiau atsisakėme mažai pelningų veiklos sričių ir produktų, radome naujų klientų ir antrą pusmetį padėtis iš esmės pagerėjo“, – teigė „Audimo“ vadovas.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius