Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Baltarusijos trąšomis Klaipėdos uostui tenka dalytis

Klaipėdos uosto laukta Baltarusijos kalio trąšų gamintojo sutartis dėl produkcijos eksporto į Indiją pasirašyta, tačiau krovinys keliauja ne tik per Lietuvos uostą, kaip tikėtasi, o suka ir per Nikolajevą Ukrainoje.
Klasco
„Klasco“ / Kęstučio Vanago/BFL nuotr.

Baltarusijos „Belkalij“ pasirašė seniai žadėtą sutartį dėl 700 tūkst. tonų trąšų eksporto šiems metams į Indiją. Klaipėdos uostas dar pavasarį neabejojo, kad visas šis srautas keliaus per Lietuvą, tačiau trys laivai su maždaug 100 tūkst. tonų jau išgabenti per Nikolajevo uostą, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

„Liepą šio krovinio fiziškai negalėjome krauti, dėl didelio srauto terminalai buvo užimti. Dabar trąšos į Indiją keliauja per mus“, – teigė Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco“) laikinasis generalinis direktorius Vytautas Kaunas.

Taip pat šias trąšas Klaipėdos uoste kraunančio Birių krovinių terminalo (BKT) vadovai linkę manyti, kad dalis krovinio gabenama per Nikolajevą dėl pradėjusių kilti jūrinių frachtų – mokesčių už krovinio gabenimą.

„Gabenti trąšas į Klaipėdą geležinkeliu yra pigiau, tačiau pastaruoju metu pakilo frachtų kainos ir iš Klaipėdos transportavimas darosi brangesnis. Gal tai susiję su naftos kainomis“, – sakė BKT generalinis direktorius Vidmantas Dambrauskas.

„Belkalij“ yra vienas pagrindinių „Klasco“ ir BKT klientų, kuris nuo šių metų pradžios atsisakė Ventspilio uosto paslaugų. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius