TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Baltarusijos trąšomis Klaipėdos uostui tenka dalytis

Klasco
Kęstučio Vanago/BFL nuotr. / „Klasco“
Šaltinis: BNS
0
A A

Klaipėdos uosto laukta Baltarusijos kalio trąšų gamintojo sutartis dėl produkcijos eksporto į Indiją pasirašyta, tačiau krovinys keliauja ne tik per Lietuvos uostą, kaip tikėtasi, o suka ir per Nikolajevą Ukrainoje.

Baltarusijos „Belkalij“ pasirašė seniai žadėtą sutartį dėl 700 tūkst. tonų trąšų eksporto šiems metams į Indiją. Klaipėdos uostas dar pavasarį neabejojo, kad visas šis srautas keliaus per Lietuvą, tačiau trys laivai su maždaug 100 tūkst. tonų jau išgabenti per Nikolajevo uostą, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

„Liepą šio krovinio fiziškai negalėjome krauti, dėl didelio srauto terminalai buvo užimti. Dabar trąšos į Indiją keliauja per mus“, – teigė Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco“) laikinasis generalinis direktorius Vytautas Kaunas.

Taip pat šias trąšas Klaipėdos uoste kraunančio Birių krovinių terminalo (BKT) vadovai linkę manyti, kad dalis krovinio gabenama per Nikolajevą dėl pradėjusių kilti jūrinių frachtų – mokesčių už krovinio gabenimą.

„Gabenti trąšas į Klaipėdą geležinkeliu yra pigiau, tačiau pastaruoju metu pakilo frachtų kainos ir iš Klaipėdos transportavimas darosi brangesnis. Gal tai susiję su naftos kainomis“, – sakė BKT generalinis direktorius Vidmantas Dambrauskas.

„Belkalij“ yra vienas pagrindinių „Klasco“ ir BKT klientų, kuris nuo šių metų pradžios atsisakė Ventspilio uosto paslaugų. 

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką