-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Baltijos šalių apklausa atskleidė: kainas internete labiausiai tikrina lietuviai

Lietuvoje net 82 proc. gyventojų, apsiperkančių elektroniniu būdu, prieš įsigydami produktus patikrina ir palygina prekių kainas internete. Tai – didžiausia pirkėjų dalis, lyginant su Latvija, kurioje šis rodiklis siekia 77 procentus, ir Estija, kurioje prekių kainas e. parduotuvėse patikrina 74 proc. pirkėjų. Tokios išvados paaiškėjo kompanijai „Norstat“ atlikus reprezentatyvų tyrimą, kurio metu buvo apklausti 3000 pirkėjų trijose Baltijos šalyse, rašoma „Pigu.lt“ pranešime žiniasklaidai.
Eurai
Eurai / 123RF.com nuotr.

Tarp Lietuvos pirkėjų daugiausia ir tų, kurie kainas tikrina skirtinguose interneto šaltiniuose – 65 procentai. Nustatyta, kad 17 proc. pirkėjų Lietuvoje kainas palygina vien savo pamėgtose e. parduotuvėse. Latvijoje skirtinguose šaltiniuose kainas tikrina 56 proc. pirkėjų, o pamėgtose e. parduotuvėse – 21 proc. pirkėjų. Estijoje šie rodikliai sudaro 47 ir 27 procentus.

„Tyrimas patvirtino, kad apsiperkantieji internetu yra racionalūs ir linkę sutaupyti visose Baltijos šalyse. Pamatėme, kad daugelis pirkėjų išnaudoja galimybę patogiai ir ypač greitai palyginti daugybės prekių kainas. Tai – viena pagrindinių apsipirkimo internetu naudų, kurią aktyviai išnaudoja visi pirkėjai. Kainos tampa ypač aktualios šiuo metu, kai auga infliacija, brangsta energijos ištekliai ir nemaža dalis gyventojų yra priversti taupyti ar racionaliau pažvelgti į savo pirkinius“ , – konstatuoja Kristina Liškauskaitė, „PHH Group“ ir „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.

Kainų lyginimo čempionai – vyrai

Kainų nelyginantys atsakė tik 7 proc. apklaustųjų Lietuvoje ir Latvijoje ir 10 proc. Estijos pirkėjų. Neapsiperkantys internete nurodė 8 proc. Lietuvos pirkėjų ir po 11 proc. apklaustųjų Latvijoje ir Estijoje.

Tyrimo duomenimis, visose Baltijos šalyse tikrinti kainas yra labiau linkę vyrai. Lietuvoje kainas lygina 84 proc. vyrų ir 79 proc. moterų pirkėjų, Latvijoje – 81 proc. vyrų ir 75 proc. moterų, Estijoje – 75 proc. vyriškos ir 74 proc. moteriškos lyties atstovių.

Kainas mažiausiai tikrina vyresni pirkėjai

Gausiausiai – net 90 procentų – tarp prekių kainas internete lyginančių pirkėjų Lietuvoje yra 18-29 metų amžiaus grupėje. Mažiausias rodiklis – tarp 60-74 metų amžiaus gyventojų, iš kurių kainas tikrina 71 procentas.

Latvijoje daugiausiai pirkėjų – 83 procentai – kainas lygina 30-39 metų amžiaus grupėje, o mažiausiai – 64 procentai – tarp 60-74 metų amžiaus senjorų. Estijoje kainų lyginimo lyderiai su 88 procentais – taip pat 30-39 metų amžiaus grupės gyventojai. Žemiausias rodiklis – 53 procentai – tarp 60-74 metų amžiaus pirkėjų.

„Tik 7 procentai 60-74 metų amžiaus Lietuvos gyventojų, perkančių internete, nelygina kainų, o vos 17 procentų nurodė neapsiperkantys internetu. Galime daryti išvadą, kad apsipirkti internetu moka jau visi – ir jaunesni, ir vyresnio amžiaus pirkėjai, daugeliui tai tapo įprasta rutina“, – sako K.Liškauskaitė.

Latvijoje kainų nelygina 6 procentai, o internetu neapsiperka 22 proc. 60-74 metų amžiaus gyventojų. Estijoje kainų netikrina 14 procentų, o internetu neperka net 28 proc. pirkėjų šioje amžiaus grupėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius