Iš Kinijos į Lietuvą kroviniai atkeliautų per 10 dienų, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Pasak bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas plėtrai Saulius Stasiūnas nurodė, kad bandomasis traukinys pajudės iš Kazachstano ir Kinijos sienos pasienio punkto – Dostyko geležinkelio stoties ir atvyks į Šeštokus.
„Dabar yra pasirinktos dvi kryptys – ir Klaipėda, ir Šeštokai. Operatorius – bendrovė „VPA Logistics“, pristatydamas šią paslaugą rinkoje, nori pasilikti universalumą. Kinijos eksportas galėtų patekti į Europos Sąjungos šalis sausuma, t.y. nuo Šeštokų būtų galima vežti geležinkeliu ar krauti į automobilių transportą, ir jūros keliu – iš Klaipėdos“, – sakė S.Stasiūnas.
„Saulės“ projektui taip pat reikės konkuruoti su panašiu projektu, jungiančiu Kazachstaną ir Latviją. Be to, kitąmet pavasarį konkurenciją gali padidinti bendras tarptautinės logistikos grupės „Gefco“ ir Latvijos geležinkelių bendrovės SRR projektas „Emma“ iš Rygos į Kazachstaną.