-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Banko „Snoras“ bankroto administratorius peržiūrėjo 420 tūkst. sutarčių, atsisakyta nebūtinų paslaugų

Banko „Snoras“ bankroto administratorius, vykdydamas Bankroto įstatyme numatytas procedūras, peržiūrėjo 420 tūkst. banko „Snoras“ sutarčių. Atsisakyta dalies tiekėjų nebūtinų paslaugų.
 „Snoras“
„Snoras“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Per itin trumpą laikotarpį nustatytą įstatymu peržiūrėjom milžinišką kiekį banko sutarčių: paskolų, kreditų sutartys su banko klientais, taip pat ir sutartys su banko tiekėjais, įskaitant informacinių technologijų, apsaugos, kitas bankui teiktas paslaugas iki bankroto. Ir tuo pačiu taupydami lėšas vykdant banko bankroto procedūras, nebūtinų tiekėjų paslaugų atsisakėme“, – komentavo banko „Snoras“ bankroto administratorius Neilas Cooperis.

Pagal Bankroto įstatymą Bankroto administratorius turi per 30 dienų nuo teismo nutarties iškelti bankroto bylą įsiteisėjimo dienos nustatyti, kurios įmonės sutartys (sandoriai) lieka galiojusios, o kurios bus nutrauktos. Peržiūrėjus sutartis su tiekėjais pratęsta 600 sutarčių, kita dalis virš 10 tūkst. sutarčių yra nutraukiama.

Visos iki bankroto įsigaliojusios sutartys, pagal kurias klientams suteiktos paskolos, tačiau pinigai klientams dar nebuvo išmokėti, bus nutrauktos.

Klientų, turinčių finansinių sutarčių, pagal kurias jie yra pasiskolinę lėšų iš banko „Snoras“, įskaitant kredito korteles, išperkamąją nuomą, paskolas užtikrintas hipoteka ir kitas vartojamąsias paskolas, sutartys lieka galiojanti.

Verslo klientų, turinčių finansinių sutarčių, pagal kurias bankas suteikė visą paskolą, sutartys lieka galioti. Tačiau bus nutrauktos ir kviečiama sudaryti naujas sutartis, jei bankas „Snoras“ nėra išmokėjęs visos sumos pagal galiojusią sutartį.

Klientų, gavusių paskolas iš banko „Snoras“ nereikalaujama pagreitinta tvarka grąžinti pasiskolintas lėšas, bet prašoma nustatytas įmokas įmokėti laiku, kaip numatyta finansiniuose įsipareigojimuose.

Jei banko klientas ar tiekėjas norėtų pateikti reikalavimą dėl sutarties nutraukimo, jų prašoma iki pratęsto kreditorinių reikalavimų pateikimo termino pabaigos, t.y. 2012 m. vasario 10 d., užpildyti rekomenduojamą kreditorių reikalavimų pateikimo formą, kurioje turi nurodyti save kaip banko „Snoras“ kreditorių.

Detalesnę informaciją galima rasti www.snoras.com, susisiekus su “Snoro” Kontaktų centru tel. 8 800 27272 arba bet kuriame iš veikiančių 17 filialų ir poskyrių šalyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius