„Swedbank” skelbia, kad klientas eilėje vidutiniškai užtrunka 8 minutes. 60 procentų klientų banko eilėje esą įstringa tik iki 6 minučių. Tačiau realiai stojus į eilę gali tekti palūkėti keliskart ilgiau“, – „Lietuvos ryte“ rašo žurnalistė Aida Murauskaitė.
Ji atliko žurnalistinį eksperimentą – užsukusi į SEB banką atnaujinti mokėjimo kortelės užtruko 41 minutę. Užpildyti bankininkės pateiktą formą pakako vos 2 minučių. Į „Swedbank” skyrių žurnalistė užsuko popiet. Jos numeris įsižiebė stende lygiai po pusvalandžio. „DnB Nord” skyriuje eilė atėjo po 6 minučių.
SEB aptarnavimo grupės vadovė Raminta Kovalevskytė patikino, kad, atsižvelgiant į klientų gausą, sudaromas salės vadybininkų darbo grafikas. Per apgultį salėje dirba daugiau bankininkų. Nemenka klientų dalis į banką eina retai – naudojasi elektronine bankininkyste.
„Swedbank” suskaičiavo, kad šią liepą laukti ilgiau nei 14 minučių teko 20 proc. lankytojų. „Klientai turėtų suprasti, jog išaugusio klientų srauto greitai negali aptarnauti ir visi dirbantys padalinio darbuotojai. Jie patys turi tai įvertinti ir pagal galimybę rinktis ne pietų metą”, – „Lietuvos rytui“ kalbėjo banko atstovė Jorūnė Juodžbalytė.
SEB bankas 2009 metais uždarė 15 banko skyrių. Banke darbuotojų skaičius per 2009 metus sumažėjo nuo 2146 iki 2029. „Swedbank” kolektyvas susitraukė daugiau nei puse tūkstančio darbuotojų.