Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Britai džiūgauja: po „Brexit“ referendumo turistai iš Azijos ir Artimųjų Rytų išleidžia gerokai daugiau

Didžiojoje Britanijoje pernai gruodį lankęsi turistai iš Azijos šalių, ypač Honkongo ir Kinijos, bei Artimųjų Rytų dėl smukusio svaro sterlingų kurso išleido gerokai daugiau, rodo penktadienį paskelbti duomenys.
Brexit
Brexit / „Scanpix“/AP nuotr.

„Gruodį užsienio turistai išleido daugiau nei 725 mln. svarų sterlingų (830 mln. eurų), nes atpigęs svaras kalėdiniu laikotarpiu į Jungtinę Karalystę atviliojo „Brexit“ turistų, siekusių pigiau apsipirkti“, – teigiama banko kortelių duomenų apdorojimo bendrovė „Worldpay“.

Jos ataskaitoje nurodoma, kad mokėjimų užsienio bankų kortelėmis skaičius gruodį, palyginti su tuo pačiu mėnesiu prieš metus, padidėjo 22 proc. Dėl to mažmenininkai papildomai gavo 130 mln. svarų.

Turistai iš Honkongo Britanijoje gruodį išleido 69 proc. daugiau nei prieš metus tuo pačiu laikotarpiu, o atvykėliai iš Jungtinių Arabų Emyratų – beveik trečdaliu daugiau. Kinų turistų išlaidos padidėjo 24 proc., o rusų – maždaug ketvirtadaliu.

Prancūzų ir vokiečių turistai Britanijoje gruodį išleido 14 proc. daugiau nei prieš metus.

„JK mažmeninės prekybos centrai, ypač Londono Vest Endas, veikia kaip lankytojų iš viso pasaulio magnetas. Ir jie tapo dar patrauklesni dėl atpigusio svaro“, – sakė „Worldpay“ vadovas Jamesas Frostas.

Po šoką sukėlusio britų sprendimo išstoti iš Europos Sąjungos svaro kursas JAV dolerio atžvilgiu krito iki žemiausio per 31 metus lygio, o euro atžvilgiu jis sumažėjo iki aštuonerių metų žemumų. Tiesa, vėliau svaras šiek tiek atsigavo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius