-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Būsimą dešimtmetį įmonių rinkodaros kryptis kis

Rinkos tyrėjai, pastaraisiais metais skaičiuojantys nedidelį – iki 5 proc. tyrimų rinkos augimą, brėžia būsimo dešimtmečio perspektyvą – įmonių rinkodaros kryptis kis: nuo akcijų ir masinės klientų traukos bendrovės ties kelius į tikslinį segmentą, jo poreikių tenkinimą, vertės kūrimą ir jos komunikavimą, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
JAV birža „IntercontinentalExchange“
Rinka / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Rinka Rinkodara

Nepriklausomas rinkodaros konsultantas Andrius Savickas sako, kad kaina nebėra ir artimiausius 5-10 metų nebus rinkodaros ašis, jos vietoje atsiranda vertės kūrimas ir komunikavimas. Pamažu įmonės pamiršta ir akcijų virusą.

Dienraščio teigimu, stambieji prekybininkai taip pat ima ieškoti, kaip parduoti vertę, ir vis daugiau investuoja į tyrimus siekdami išsiaiškinti, ką ir kaip žmonės perka. Be šio sektoriaus, tyrimais, kaip pagrindine rinkodaros formavimo priemone, nuolat naudojasi farmacijos, finansų ir telekomunikacijų bei informacinių technologijų sektorius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius