-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Daugėja patriotiškumą skatinančių socialinių reklamų

Rinkos tyrimų duomenimis, šiemet žiniasklaidoje itin daugėjo patriotiškumą skatinančios socialinės reklamos. Pasak specialistų, nekomercinės reklamos apimtys augo ir iki šiol, tačiau anksčiau ji buvo orientuota į kitas sritis.
Vasario 16-osios minėjimas Kaune
Lietuvos vėliavos / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Minint valstybės šimtmetį žiniasklaidoje daugėjo reklamos, skatinančios patriotiškumą – raginančios kelti vėliavą, giedoti himną, suburti keturių milijonų Lietuvą, dalyvauti šventiniuose renginiuose.

Rinkos tyrimų bendrovės „TNS-Kantar“ duomenimis, socialinės reklamos apimtys pastaruosius 5 metus žiniasklaidoje apskritai auga.

Tačiau anksčiau daugiausiai dėmesio skirta saugiam eismui keliuose – buvo raginama nepamiršti prisisegti saugos diržus, nevairuoti išgėrus.

Pastebima, kad keičiasi daugiausia pajamų iš reklamos gaunančios žiniasklaidos priemonės. Ilgai pirmavusią televiziją prieš kurį laiką pralenkė interneto portalai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius