Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Daugiau kaip 40 proc. pirkėjų internete teigia susidūrę su problemomis

Vartotojams patariama nepasitikėti įtartinomis el. parduotuvėmis.
BFL nuotr. / Vartotojams patariama nepasitikėti įtartinomis el. parduotuvėmis.
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Nekokybiškos prekės ir nesklandus prekių pristatymas - su tokiomis problemomis elektroninėje prekyboje vartotojai susiduria dažniausiai, todo apklausa, penktadienį rašo „Verslo žinios“.

Apklausa rodo, kad daugiau nei 40 proc. pirkėjų internete teigia apsiperkant susidūrę su problemomis, o tarp tų pirkėjų, kurie į tokias parduotuves užsuka gana dažnai, bent kartą per mėnesį, nesklandumų patyrusių yra dar daugiau – 58 proc.

Problemomis dažniausiai įvardina tai, kad yra gavę nekokybiškų, neatitinkančių aprašymo prekių (30 proc.), panašiai tiek – 29 proc. teigė patyrę prekių pristatymo problemų, po 19 proc. teigė, kad yra gavę ne tą prekę, kurią užsakė, arba įsigyta prekė iš viso nebuvo pristatyta.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką