-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dėl galimos duomenų vagystės bankai blokuoja korteles (atnaujinta 16.12 val.)

„Danske“ bankas saugumo sumetimais blokavo 600 klientų banko korteles. Tai padaryti bankui teko gavus pranešimus, kad galėjo būti pavogti „MasterCard“ ir „Visa“ korteles turinčių klientų duomenys. Apie blokuotas korteles praneša ir kiti šalies bankai: „Nordea“, SEB, „Swedbank“.
Tokį pranešimą iš banko gavo 15min.lt skaitytojas Gediminas.
Tokį pranešimą iš banko gavo 15min.lt skaitytojas Gediminas. / 15min.lt skaitytojo Gedimino nuotr.

„Gavau SMS, kad mano banko kortelė blokuota dėl galimo klastojimo Ispanijoje“, – naujienų portalui 15min.lt pranešė skaitytojas Gediminas. Jis buvo pasipiktinęs, kad kažkas bandė pasinaudoti jo asmeniniais duomenimis ir taip pasipelnyti. „Dabar reikės naujos kortelės“, – kalbėjo pašnekovas.

„Danske“ banko atstovas spaudai Rolandas Kajokas patvirtino, kad šiuo metu užblokuotos 600 klientų banko kortelės. „Kompanija „MasterCard“ atsiuntė bankui pranešimą dėl galimo neteisėto duomenų pasisavinimo“, – sakė pašnekovas. Jo teigimu, saugumo sumetimais teko blokuoti 400 klientų banko korteles.

Taip pat, pasak R.Kajoko, buvo gautas pranešimas, kad galėjo būti pavogti 200 „Visa“ kortelių duomenys. Jos taip pat buvo užblokuotos.

R.Kajokas patikino, kad visiems banko klientams, kurių banko kortelės yra blokuotos, apie tai bus pranešta, jie gaus naujas korteles.

Papildyta 15.45 val.: Apie blokuotas mokėjimo korteles pranešė ir „Swedbank“. Šiuo metu bankas yra blokavęs apie 400 kortelių.

„Iš tarptautinių mokėjimo kortelių organizacijų bankas gavo informacijos, kad kai kurių klientų mokėjimo kortelių duomenys galėjo neteisėtai tapti žinomi tretiesiems asmenims. Todėl siekiant užtikrinti mokėjimo kortelių duomenų saugumą kai kurių klientų mokėjimo kortelės yra blokuojamos ir keičiamos nemokamai“, – sakė „Swedbank“ Komunikacijos skyriaus vadovė Jorūnė Juodžbalytė.

Ji priminė, kad mokėjimo kortele gali naudotis tik tas asmuo, kurio vardu ji yra išduota ir PIN kodas turi būti žinomas tik pačiam klientui (tai yra mokėjimo kortelės PIN kodą reikia saugoti atskirai nuo mokėjimo kortelės, ant mokėjimo kortelės ar ant kartu su ja laikomų daiktų nerašyti mokėjimo kortelės PIN kodo, įsiminus PIN kodą nedelsiant sunaikinti PIN kodo voką ir pan.). Klientas jokiais atvejais neturi atskleisti PIN kodo tretiesiems asmenims, net jei tai banko darbuotojai. 

Papildyta 16.12 val.: Kad blokavo kai kurių klientų mokėjimo korteles, patvirtino ir SEB bei „Nordea“ bankai. Kaip 15min.lt sakė „Nordea“ banko komunikacijos specialistė Rasa Maselskytė, bankas blokavo kelių šimtų klientų korteles.

Pasak SEB banko atstovo spaudai Arvydo Žilinsko, bankas blokavo apie 150 mokėjimo kortelių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius