-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Didieji centrai į naujoką „Ozą“ žvelgia ramiai (atnaujinta 16.15 val.)

Sostinėje ketvirtadienio vakarą lankytojams duris atveria naujas prekybos ir pramogų centras „Ozas“. Nepaisydami sunkmečio nuotaikų „Ozo“ vadovai tikina nestabdę statybų, nes žvelgia į ateitį optimistiškai. Vilniaus prekybos rinkoje seniau įsitvirtinę didieji centrai sako nebijantys naujoko ir tvirtina patys labiau pasitempsiantys.
"Ozas" duris lankytojams atvers ketvirtadienio vakarą
„Ozas" duris lankytojams atvers ketvirtadienio vakarą. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Bendrovės „ECE Projektmanagement Vilnius“ valdomo prekybos ir pramogų centro „Ozas“ direktorė Jolanta Butėnaitė džiaugėsi, kad po 17 mėnesių statybos išaušo atidarymo diena. „Krizės metu mes nesustabdėme savo planų ir žengėme į priekį. Sukūrėme apie 2 tūkst. naujų darbo vietų“, – sakė ji. J.Butėnaitė teigė mananti, kad lankytojai greitai atras naująjį prekybos centrą ir jį pamėgs. Tam įtakos, anot jos, turėtų turėti siūlomi prekių ženklai, tokie kaip „Prizma“, „Peek & Cloppenburg“, „Douglas“, „New Yorker“, „Deichmann“, „Forever 18“, „BiBa“ ir kt. „Mes turime ir išskirtinę prekybos centro vietą – visai netoli įsikūrusi „Siemens“ arena, „Vichy“ vandens parkas“, – pasakojo prekybos centro direktorė.

Atsidaro ne visi

Pasak „ECE Projektmanagement G.m.b.H&Co.KG“ nuomos padalinio vadovo Burkhardo Barko, ketvirtadienį prekybos centre atsidarė tik apie 70 procentų jame esančių parduotuvių. Likusios turėtų atsidaryti iki rugsėjo pabaigos. Iki Kalėdų kol kas nebus atidarytas kino centras.

„Forum Cinemas“, su kuriais derėjomės, nebeturi pinigų, todėl į kino salių statybą investuojame patys, o paskui derėsimės su operatoriais, kuriems jas išnuomosime“, – sakė „Ozo“ nuomos vadovas Laurynas Mituzas. Jo tvirtinimu, prekybos centro kainos pritaikytos „vidutiniam lietuviui.“

Konkurentai ramūs

Kiek mažiau nei metus veikiančio prekybos centro „Panorama“ direktorius Raimondas Bureika sakė, kad naujo konkurento nebijo. „Smagu, kad atsidaro naujas prekybos centras – visiems bus kur pasitempti. Tai tik įkvepia“, – teigiamą aspektą įžvelgė R.Bureika.

„Manau, kad mes ir „Akropolis“ esame stambiausi žaidėjai Vilniaus rinkoje, tad ir toliau žaisime, kovosime už savo klientus“, – sakė pašnekovas. Jis teigė nebijąs, kad naujas prekybos centras mažomis kainomis ar kuo kitu nuvilios klientus. „Kainas jau šiaip ar taip sureguliavo sunkmetis. O dėl klientų, tai mes turime savo strategiją ir klientus, jie – savo“, – sakė R.Bureika.

Prekybos centro „Akropolis“ Nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė taip pat teigė, kad į konkurentų atsiradimą „Akropolis“ žiūri ramiai. „Visų pirma, tai naudinga vilniečiams ir miesto svečiams – jie turės dar didesnį pasirinkimą, kita vertus, tai naudinga ir prekybos bei pramogų centrams – mes visi turėsime dar labiau pasitempti, ieškoti naujovių, įdomesnių sprendimų“, – tvirtino ji. Pašnekovė neatmetė galimybės, kad lankytojų srautai „kažkiek persiskirstys“.

„Kai atsiranda kažkas naujo, žmonės eina pasižiūrėti, paganyti akis. Paskui jie atsirenka, kur eiti maloniau, kur daugiau pramogų, didesnis prekių pasirinkimas, kur paprasčiau pasistatyti automobilį, kur už jo stovėjimą nebus imami pinigai, kur atmosfera labiau priimtina“, – aiškino pašnekovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius