-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Drabužių ir avalynės prekybos tinklai atsigavimo laukia antrąjį pusmetį

Drabužių ir avalynės prekybos tinklai Lietuvoje dar pernai apsisprendė, kurias parduotuves palikti, o kurias uždaryti, todėl šiemet jų skaičius neturėtų mažėti.
Avalynės parduotuvė
Avalynės parduotuvė / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Prekybos tinklų atstovų nuomone, rinka ir toliau smuks, tačiau kai kurios įmonės 2010-ųjų antrąjį pusmetį jau tikisi nedidelio pardavimų augimo, antradienį rašo „Verslo žinios“.

„Manome, kad rinka ir toliau kris, išlaikyti pardavimo apimtį bus gana sunku, nes ir prekybos plotas mažesnis. Dar ekonomikos smukimas Lietuvoje nesibaigė“, – teigė „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.

Nuosmukis dar tęsis, tačiau nebus toks didelis. Antroje metų pusėje tikimės, kad pardavimas stabilizuosis, – tikisi Alvydas Morkvėnas.Bendrovės „Lėvuo“ finansų direktorius Alvydas Morkvėnas pritaria, kad mažmeninėje rinkoje pragiedrulių dar teks laukti.

„Nuosmukis dar tęsis, tačiau nebus toks didelis. Antroje metų pusėje tikimės, kad pardavimas stabilizuosis. Mes šiais metais planuojame nedidelį augimą, nes pernai padidinome prekybos plotus naujuose prekybos centruose“, – tikisi A.Morkvėnas.

Įmonės „Armitana“, valdančios avalynės tinklus „Step top“, „Salamander“, „Žygio batai“ ir kitus, rinkodaros direktorė Loreta Ziezienė viliasi, jog pardavimas daugiau nemenks, ir tikisi prošvaisčių antroje šių metų pusėje: „Prekes užsakėjome pagal 2009-ųjų pardavimą, tikimės, kad jis išliks tokis pats.“

„Apranga“ pernai atidarė 21 naują parduotuvę Baltijos šalyse, 13 uždarė ir šešias pertvarkė. Iš viso prekybos plotas sumenko dešimtadaliu.

„Problemiškiausias parduotuves uždarėme pernai ir pirmosiomis šių metų dienomis. Stebėsime, kaip klostysis padėtis pirmąjį 2010-ųjų ketvirtį, tačiau šiuo metu daugiau parduotuvių uždaryti neplanuojame“, – teigė R.Perveneckas.

Pasak „Armitanos“ rinkodaros direktorės, bendrovė 2008 metus baigė turėdama 80 parduotuvių, o 2009-ųjų pabaigoje jų liko 62. Prekybos plotas per metus sumažėjo 22 proc. „Armitanos“ apyvarta pernai krito apie trečdaliu.

„Sausį uždarome parduotuvę Vilniaus centrinėje universalinėje parduotuvėje, veikiausiai uždarysime parduotuvę prekybos centre BIG irgi Vilniuje. Artimiausiu metu daugiau parduotuvių uždaryti neplanuojame“, – teigė L.Ziezienė.

„Lėvuo“, pasak A.Morkvėno, pernai uždarė 8 parduotuves, tačiau atidarė ir naujų prekybos centruose Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Įmonės apyvarta pernai, palyginti su 2008 metais, krito 23 procentais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius