Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Drabužių pardavimus lėtina sumažėjęs Baltarusijos ir Rusijos pirkėjų srautas

Statistikos departamento duomenys rodo, kad per 2014 metus drabužių prekybos sektorius Lietuvoje ūgtelėjo 10,7 proc., tačiau didieji mažmenininkai fiksavo kiek mažesnius augimo tempus, kai kurie pardavėjai – ir kritimą – esą aprangos pardavimus lėtina sumažėjęs Baltarusijos ir Rusijos pirkėjų srautas.
Drabužių parduotuvėje
Asociatyvinė nuotr. Drabužių parduotuvėje / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Pardavimus sausį Lietuvoje padidinusios „Aprangos“ grupės, kuri tikisi pardavimus 2015 metais padidinti dešimtadaliu, vadovas Rimantas Perveneckas „Verslo žinioms“ sakė, kad bent jau Vilniuje turistų iš Rytų kaimynių sumažėjimas buvo jaučiamas: „Rezultatai atskiruose regionuose labai skirtingi ir jie ne Vilniaus naudai. Visoje Lietuvoje padėtis gerokai geresnė nei Vilniuje, kur didelę įtaką daro Baltarusijos ir Rusijos pirkėjai“.

„Baltika Lietuva“ direktorė Viktorija Krolytė dienraščiui teigė, kad šių metų pradžia įmonei buvo mažiau sėkminga – sausį, palyginti su praėjusių metų pradžia, bendri grupės pardavimai smuko 6 proc., pardavimai Lietuvoje – 5 proc. – įtaką pardavimams darė ir neįprastai šilti orai, gerokai apkarpę žieminių paltų pardavimus, euro įvedimas, taip pat ir sumažėję turistų iš Rusijos ir Baltarusijos srautai.

„Pierre Cardin“ parduotuves valdančios įmonės „Stesa Clasic“ vadovas Edgaras Sekmokas sumažėjusius pardavimus irgi aiškina prasta geopolitine padėtimi bei euro įvedimu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius