-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

E.Skrodenis: išeiti į privatų verslą vilioja ir didesni atlyginimai

Automobilių kelių direkcijos vadovo postą paliekantis Egidijus Skrodenis sako, kad išeiti į privatų verslą jį paskatino ir didesnis atlyginimas. Kol kas konkrečių planų neatskleidžiantis E. Skrodenis teigia norintis išbandyti save naujoje srityje.
Egidijus Skrodenis, Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius
Egidijus Skrodenis, Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius / 15min/Violetos Grigaliūnaitės nuotr.

„Pasitraukti nusprendžiau todėl, kad man 36 metai, daugybė pokyčių Kelių direkcijoje jau įgyvendinta, spalio 31 dieną bus įvykdyta regioninių kelių priežiūros įmonių pertvarka. Vyks Kelių direkcijos pertvarka, viešieji pirkimai centralizuoti, pradėtas metus truksiantis kokybinis kelių patikrinimas. Viskas yra padaryta, ir aš noriu save realizuoti naujose srityse“, – BNS sakė E.Skrodenis, direkcijos vadovo postą paliekantis nuo lapkričio 15 dienos.

Iki 4 metų jo kadencijos pabaigos būtų likę daugiau nei dveji metai.

E.Skrodenis teigė ketinantis dirbti privačiame sektoriuje, tačiau konkrečių pasiūlymų sako dar neturintis.

„Kol kas nesu apsisprendęs, kokią sritį pasirinksiu. Kelių ir transporto srityje turiu sukaupęs nemažą patirtį, galėčiau ją išnaudoti darydamas kažkokius darbus, bet norėčiau save išmėginti ir kitose srityse“, – sakė E.Skrodenis.

Jis atskleidė, kad su susisiekimo ministru Roku Masiuliu yra aptarinėjęs jo atlyginimo klausimą – maža alga buvo viena priežasčių, lėmusių sprendimą palikti Kelių direkciją.

„Atlyginimų klausimas aktualus visiems dirbantiems biudžetinėse įstaigose, nes šių įstaigų vadovų atlyginimai nėra patys didžiausi ir tikrai nelygiavertiški su tų žmonių, kurie dirba privačiose įmonėse. Tai yra viena iš priežasčių todėl, kad atlyginimas valdant tokį didžiulį turtą ir nešant tokią didelę atsakomybę, nėra stipriai motyvuojantis, siekia apie 1,8-1,9 tūkst. eurų (2,5 tūkst. eurų – iki mokesčių). Už tokias atsakomybes privačiame versle atlyginimai gali siekti 4-6 tūkst. eurų“, – kalbėjo E.Skrodenis.

Jo teigimu, susisiekimo ministras jo neragino likti vadovauti Kelių direkcijai.

„Su ministru apie tai diskutavome, aš išsakiau savo argumentus. Jis protingas žmogus ir mane supranta. Čia negali būti nei prievartos likti, nei prievartos išeiti“, – teigė direkcijos vadovas.

„Tie metai tikrai buvo labai įdomūs ir manau, kad galiu džiaugtis, jog pavyko suformuoti naują pagrindą, pradėti daugybę pertvarkų, kas visiems piliečiams duos geresnį susisiekimą, kokybiškesnius kelius, geresnį eismo saugumą“, – savo dvejų metų darbą apibendrino E.Skrodenis.

36-erių E.Skrodenis Kelių direkcijai pradėjo vadovauti 2015 metų gruodį. Iki tol jis dirbo Transporto kelių tyrimų institute, yra studijavęs Erfurto aukštojoje technikos mokykloje ir Vilniaus Gedimino technikos universitete.

Susisiekimo ministerijos iniciatyva dabar pertvarkomos valstybinės kelių priežiūros įmonės – į „Kauno regiono kelius“ bus prijungtos kitos 9 regioninių kelių priežiūros įmonės ir valstybinė įmonė „Automagistralė“. Į naują valstybės įmonę „Kelių priežiūra “ bus perkelta visa šiuo metu įmonių valdoma technika ir personalas, o kelių valdymas perduotas Kelių direkcijai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius