„Naujose ES šalyse transporto infrastruktūra dar nėra gerai išvystyta, todėl mes manome, kad būsimas paramos paketo dydis turėtų būti toks pats arba didesnis nei Lietuva gauna dabar“, – pranešime spaudai sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis, kuris penktadienį Vilniuje su Europos Komisijos viceprezidentu bei komisaru transporto klausimams Siimu Kallasu aptars šiuo metu planuojamą Europos Sąjungos paramos paketą 2014-2020 metams.
2007-2013 metais Lietuvos transporto projektams skirta 5,3 mlrd. litų. ES paramos. Lietuva planuoja, kad 2014-2020 metais paramos reikėtų tiesiamam geležinkeliui „Rail Baltica“, automagistralei „Via Baltica“, naujoms geležinkelių linijoms, oro uostų bei Klaipėdos jūrų uosto plėtrai.
Aptariant Europos Sąjungos ir Rusijos bendradarbiavimą, Lietuva siūlys Europos Komisijai aktyviau ginti ES šalių vežėjų interesus.
„Dabar kiekviena ES šalis su Rusija, sakykim, dėl leidimų vežti krovinius derasi atskirai. Mažesnėms valstybėms yra sunkiau išsiderėti palankių susitarimų. Jei derybas koordinuotų Europos Komisija, abi pusės turėtų lygiavertį svorį“, – teigė susisiekimo ministras.
E.Masiulis taip pat ketina informuoti eurokomisarą, kad Lietuva nepritaria ES reikalavimui leisti registruoti automobilius su vairu dešinėje pusėje. Lietuvos atstovai mano, kad tai padidintų avaringumą keliuose.