Dabar populiaru
Publikuota: 2010 gruodžio 10d. 11:01

Estai neigia pranešimą apie tariamus „Snoro“ ketinimus pirkti „Delfi“ portalą

Snoras
Alvydo Opulskio / 15min nuotr. / „Snoras“

Naujienų portalą „Delfi“ valdanti Estijos žiniasklaidos kompanija paneigė pranešimą, kad banko „Snoras“ didžiausias akcininkas Vladimiras Antonovas siekia nupirkti keturiose šalyse veikiančius portalus.

„Į mus nuolat kreipiasi įvairios kompanijos su įvairiais pasiūlymais, tačiau „Snoro“ tarp jų niekada nebuvo. Džiaugiamės „Delfi“ sėkme ir dėsime pastangas, kad ši bendrovė sėkmingai dirbtų ir toliau“, – pareiškė Estijos žiniasklaidos kompanijos „Ekspress Grupp“ valdybos pirmininkas Gunnaras Kobinas, kurį cituoja delfi.lt.

Taip jis reagavo į savaitraščio „The Economist“ tinklaraštyje „Eastern approaches“ paskelbtą pranešimą.

„Kai kurie šaltiniai sako, kad V.Antonovas siekia pirkti regione pirmaujantį portalą „Delfi“, kuris veikia keturiomis kalbomis“, – buvo rašoma ketvirtadienį paskelbtame straipsnyje.

100 proc. „Delfi“ akcijų priklauso Estijos bendrovei „Ekspress Grupp“.

„Delfi“ grupė iš viso valdo 9 naujienų portalus: portalus estų, latvių ir rusų kalbomis Estijoje ir Latvijoje (delfi.ee, rus.delfi.ee, delfi.lv ir rus.delfi.ua), portalus Lietuvoje (delfi.lt, ru.delfi.lt, klubas.lt, grynas.lt,) ir naujienų portalą Ukrainoje (www.delfi.ua).

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Praktiški patarimai

Skanumėlis
Būk sumanus

Ar žinai?

Ar žinai?
Ar žinai?

Metas rinktis

Naviguok į ateitį

Laikas iškylai

Vyrų mados savaitė

Venecijos meno bienalė

Dream 2 Drive

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką