„Facebook“ paaiškino, jog tokį sprendimą priėmė dėl vyriausybių ir politikų spaudimo užtikrinti didesnį įmonės pardavimų jų šalyse skaidrumą.
„Kalbant paprasčiau, tai reiškia, kad pajamas iš reklamos, kurias užtikrina mūsų vietos komandos, apskaitys nebe mūsų tarptautinė būstinė Dubline, o mūsų vietos įmonė toje šalyje, kurioje tos pajamos gautos“, – pareiškė „Facebook“ finansų direktorius Dave Wehneris.
Anot jo, ši tvarka iki 2019 metų vidurio bus įdiegta tose šalyse, kuriose „Facebook“ turi su reklamos užsakovais dirbančius biurus.
Įmonių apmokestinimo taisyklės, kalbant apie tradicinę ekonominę veiklą, yra grindžiamos vadinamosios nuolatinės buveinės principu.
Kad būtų apmokestinta kurioje nors šalyje, įmonė turi fiziškai būti toje šalyje, tačiau skaitmeninės įmonės savo paslaugas internetu gali teikti iš bet kurios pasirinktos šalies, kaip antai, Airijos, kuri „Facebook“ siūlo mokesčių lengvatas.