TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Femirai“ gresia 360 mln. litų bauda už žalą gamtai

Asfalto klojimas
Tomo Urbelionio/BFL nuotr. / Asociatyvinė iliustracija: asfalto klojimas
Šaltinis: BNS
0
A A

Asfalto užpildą iš Olandijos atgabenusiems ir taip kelių remonto darbus Lietuvoje atpiginti siekusiems verslininkams gresia rekordinė bauda – 360 mln. litų. Taip aplinkosaugininkai siekia nubausti įmonę „Femira“, kuri pasak jų, atplukdė ne asfalto užpildą, o atliekas.

Milžiniška bausmė įmonei gresia už gamtai padarytą žalą. Pasak aplinkosaugininkų, „Femira“ be leidimų įvežė asfalto atliekų ir jas sandėliuoja nepritaikytose aikštelėse uostamiestyje bei Klaipėdos rajone.

Aplinkosaugininkų teigimu, viena tona asfalto atliekų gamtai padaro žalos už 1,8 tūkst. litų, o „Femira“ iš Olandijos atsiplukdė apie 200 tūkst. tonų asfalto užpildo, antradienį rašo portalas klaipėda.lt.

Klaipėdos miesto ir Klaipėdos rajono aplinkos apsaugos agentūros praėjusią savaitę jau surašė bendrovei protokolus už netinkamą atliekų saugojimą. Vienas protokolas užtraukia baudą nuo 1,5 iki 3 tūkst. litų.

„Žalą gamtai skaičiuosime, kai atliekos bus sutvarkytos. Paprasčiau tariant, skaičiuosime pagal tiek tonų, kiek liks neperdirbtų“, – aiškino Klaipėdos regiono aplinkos apsaugos departamento direktoriaus pavaduotojas Alfredas Šepštas.

„Femiros“ direktorius Andrius Čereška baudų neketina mokėti, nes, pasak jo, bendrovė jokių teisės aktų nepažeidė.

„Iš Olandijos atsiplukdėme ne atliekas, o asfalto užpildą. Ši medžiaga yra nuimtas ir perdirbtas asfaltas. Jis permalamas gamykloje, apdirbamas chemiškai, todėl ir gali būti transportuojamas. Taip, tai yra perdirbta atlieka. Bet pabrėžiu – gaminys, o nebe atlieka“, – teigė A.Čereška.

Pasak jo, „Femiros“ į Lietuvą atvežtas asfalto užpildas turi ir kokybės ženklą – Europos Sąjungos išduotą sertifikatą. Tai aplinkosaugininkams patvirtino Lietuvoje veikiantis Statybos produkcijos sertifikavimo centras, tačiau A.Šepštas įsitikinęs, jog verslininkų turimas sertifikatas nėra skirtas tai produkcijai, kuri įvežta į Klaipėdą.

A.Čereška neatmetė galimybės gintis teismuose, net paduoti Lietuvą į tarptautinį teismą, kad šalyje nesilaikoma ES teisės aktų.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 2 Asfaltas Užpildas
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką