Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Finasta“ atnaujina prekės ženklą, planuoja plėtrą

„Finastos“ įmonių grupė šiandien pristatė savo naują prekės ženklą, kuris esą simbolizuoja veržlumą, aktyvumą ir inovatyvumą. Artimiausiu metu įmonė žada pristatyti naują privataus kapitalo fondą ir planuoja plėtrą užsienyje.
Finasta_logo
Naujasis prekės ženklas.

AB „Finasta įmonių finansai“ jau beveik dvejus metus priklauso AB „Snoras“ grupei. Pastarieji metai esą buvo stabilizacijos ir pasiruošimo plėtrai metai.

„Finasta“ skaičiuoja antruosius metus „Snoro“ grupės sudėtyje, metai buvo susitvarkymo ir persiorganizavimo, pasiruošimo augimui metai, pernai atlikti darbai šiandien pradeda duoti vaisius. Už pirmuosius šių metų mėnesius matome dviženklį augimą daugelyje banko veiklų“, – žurnalistams sakė AB banko „Finasta“  valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Andrius Barštys.

Dabar esą pats laikas pradėti augti – plėstis į naujas rinkas, pristatyti naujus projektus.

„Bankas netrukus pasiūlys paslaugas ne tik Lietuvoje ir Latvijoje, bet ir tarptautinėje Rytų Europos rinkoje“, – sakė AB „Finasta Holding“ stebėtojų tarybos pirmininkas bei pagrindinis grupės akcininkas Vladimiras Antonovas.

Nauji būdai užsidirbti

„Finastos“ įmonių grupės turtas per penkis šių metų mėnesius padidėjo beveik 40 proc. ir gegužės pabaigoje siekė per 600 mln. Lt. Suteiktų paskolų portfelis išaugo 3 kartus ir sudarė beveik 28 mln. Lt. Grupės įmonių klientų valdomas turtas šių metų gegužės pabaigoje buvo 3,2 mlrd. litų.

„Šie rezultatai – tvirtas pagrindas finansinei grupei žengiant į naują veiklos etapą. „Finastai“ keliame ambicingus tikslus – kelerių ateinančių metų bėgyje bankas turi tapti ryškiu žaidėju Rytų ir Centrinės Europos regione investicinės bankininkystės ir turto valdymo srityje“, – sakė V.Antonovas.

Netrukus „Finasta“ žada pristatyti naująjį privataus kapitalo fondą. Jis, užuot skolinęs įmonėms lėšas, investuos į tas bendroves. Fondas turėtų veikti maždaug 7 metus, per tą laikotarpį žadama investuoti į 5–7 įmones.

„Lietuvoje to trūksta, dominuoja skolintas kapitalas. Derybos su įmonėmis jau vyksta, bet nieko daugiau negaliu pasakyti. Jei matysim įdomų sandorį, mes neapsiribosim sritimi, jei matysim galimybę uždirbti, tokią investiciją ir darysim“, – sakė A.Barštys.

Kiek turėtų augti bendrovės turtas, jos atstovai nesiryžo prognozuoti.  Visgi A.Barštys keliomis įžvalgomis su žurnalistais pasidalino. „Pensijų ir investiciniuose fonduose bei asmeniniuose portfeliuose – 250 mln. eurų. Paskutinis skaičius yra lengviausiai prognozuojamas. Vienerių metų ribose ši suma augs 50–100 proc.“, – teigė A.Barštys.

Atnaujino prekės ženklą

Žurnalistams taip pat buvo pristatytas ir naujas prekės ženklas. Raudonas jo fonas esą demonstruoja aktyvumą ir veržlumą, o liūtas yra turto saugotojas. „Mes norime būti aktyvūs, inovatyvūs, greiti, duodam pažadą saugoti turtą“, – sakė A.Barštys.

Įmonės, kuri kūrė naująjį prekės ženklą, pavadinimas nebuvo atskleistas, tačiau tai esą viena iš Lietuvos lyderiaujančių bendrovių, tikslios sumos „Finastos“ atstovai taip pat negalėjo įvardyti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius