Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„flyLAL – Lithuanian Airlines“ pasiūlymu nesusiviliojo (atnaujinta 18.55 val.)

Naujasis susisiekimo ministras Eligijus Masiulis nepriėmė Lietuvos skrydžių bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ pasiūlymo išpirkti kontrolinį 51 proc. akcijų paketą už vieną litą.
„flyLAL“
„flyLAL“ / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.
Temos: 1 „FlyLAL“

Kaip rašo portalas vz.lt, apsvarsčiusi situaciją Susisiekimo ministerija nusprendė neprisiimti atsakomybės už susiklosčiusią sunkią privačios bendrovės finansinę būklę.

Valstybė, norėdama gerinti skrydžių būklę,  nusprendė pirmenybę teikti valstybinių oro uostų plėtrai.

Įmonė valstybei siūlė bendrovės akcijų paketą ir kartu įgyvendinti restruktūrizacijos veiksmų planą, kuris leistų nacionalinei oro skrydžių bendrovei jau 2010 metais pradėti veikti pelningai. Šiuo metu „flyLAL – Lithuanian Airlines“ (FL) skolos, nepadengtos turtu, siekia 89 mln. litų. Pagrindinis kreditorius – patys akcininkai, kuriems skola viršija 47,5 mln. litų.

„flyLAL“ skaičiuoja, kad šios įmonės praradimas vos per vienus metus Lietuvai kainuotų apie vieną mlrd. litų neigiamą įtaką bendrajam vidaus produktui. Valstybės biudžetas vien dėl nesumokėtų pridėtinės vertės, gyventojų pajamų ir kitų mokesčių per 2009 metus negautų iki 30 mln. litų.

Mažina skrydžių kiekį

Susisiekimo ministerijos sudarytai darbo grupei paskelbus sprendimą nepalaikyti „flyLAL“ pasiūlyto tolesnės veiklos plano, bendrovė mažina skrydžių kiekį ir svarsto kitus veiklos scenarijus.

Kaip teigiama bendrovės išplatintame pranešime, atsižvelgiant į sumažėjusius keleivių srautus koreguojamas žiemos skrydžių tvarkaraštis.

Nuo sausio 6 dienos lėktuvai nebeskraidys į Stambulą ir bus sumažintas savaitinis skrydžių skaičius į Frankfurtą – čia „flyLAL“ skris pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais. Nuo sausio 7 d. atšaukiami skrydžiai į Paryžių. Nuo sausio 8 d. į Milaną bus skraidoma tik šeštadieniais. Nuo sausio 12 d. nebus skraidoma į Romą.

Skrydžių grafikas į Budapeštą, Madridą, Londoną, Amsterdamą, Kijevą ir Maskvą lieka nepakitęs.

„Mes gerbiame ministerijos sprendimą ir suprantame, kad jį priimti nebuvo lengva. Gavę atsakymą iš valstybės pusės, imamės kitų priemonių susidariusiai padėčiai spręsti – pirmiausia mažiname skrydžių skaičių. Svarstomi ir kiti galimi sprendimai dėl įmonės veiklos, apie juos pranešime“, – teigė „flyLAL“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.

Jis apgailestavo, kad ministerijos darbo grupė nepritarė tam „flyLAL“ veiklos scenarijui, kuris būtų atnešęs daugiausia naudos ir Lietuvos valstybei, ir Lietuvos keleiviams.

„Tai mistifikuojama“

LRT naujienų studijoje lankęsis susisiekimo viceministras Arūnas Štaras į klausimą, ar Lietuvai nėra svarbu, kad mūsų šalyje būtų nacionalinė aviakompanija, sakė, jog tai yra „mistifikuojama". Jo nuomone, svarbiausia, kad keleiviai laiku būtų atskraidinami į šalį ir iš jos.

Jis teigė, jog ministerija darys viską, kad keleiviai nenukentėtų dėl aviakompanijos bdų, tačiau pripažino, jog ne viskas yra jos galioje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius