Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Giliavandenio uosto statyba Būtingėje kainuotų apie 3,3 mlrd. litų

Uostas
Andriaus Vaitkevičiaus / 15min nuotr. / Uostas
Šaltinis: BNS
0
A A

Naujo giliavandenio uosto statyba Būtingėje, naujausiais duomenimis, kainuotų maždaug 3,3 mlrd. litų. Rugpjūčio mėnesį buvo teigiama, kad tam prireiktų apie 4,2 mlrd. litų.

„Dabar jau žinomi teritorijų plotai, krantinių ilgiai, bangolaužių konstrukcija, o prieš keturis mėnesius kalbėta tik apie molų ilgį ir kad tai kainuotų pusantro milijardo. Paskui buvo kuriami priešprojektiniai brėžiniai, nustatyti pločiai, gyliai, detali molų konstrukcija, todėl dabar kalbama apie milijardą. Žinoma, kitąkart skaičiuojant kaina gali ir padidėti“, – dienraščiui „Lietuvos žinios“ sakė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Eugenijus Gentvilas.

Klaipėdos uosto direkcija gruodžio pabaigoje iš konsultantų turėtų gauti giliavandenio uosto galimybių studijos galutines išvadas. Šį darbą atliekančios bendrovės „Inros Lackner“, „Ernst & Young Baltic“, „Sia Estonian, Latvian & Lithuanian Environment“ dabar išsamiau tyrinėja Būtingės variantą. Atlikus strateginių pasekmių aplinkai vertinimą ir ištyrus poveikį aplinkai turėtų paaiškėti, ar naują uostą ten įmanoma ir verta projektuoti, kad jau 2019–2020 metais jame švartuotųsi pirmieji laivai.

Valdžios atstovai kol kas nenurodo, kokiomis lėšomis bus finansuojamas antrojo šalies jūrų uosto projektas ir kada galėtų prasidėti statybos. Susisiekimo ministerija neatmeta, kad naująjį uostą statyti ir valdyti galėtų ne vien valstybė – tam esą būtų pritraukiamas ir privatus kapitalas.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką