Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Google“ testuoja būdą susieti internetinę reklamą su fizinių parduotuvių pardavimais

Google
123rf.com nuotr. / Google
Šaltinis: BNS
0
A A

JAV technologijų milžinė „Google“ išbando būdą susieti internetinę reklamą su fizinių parduotuvių pardavimais. Tai būtų svarbus žingsnis skatinant rinkodaros poreikį. Tačiau tuo pačiu tai kelia ir nerimą dėl privatumo.

Šiuo metu toks produktas pavadintas „parduotuvių pardavimų matavimo sprendimu“ ir jis buvo pristatytas anksčiau šį mėnesį San Franciske bendrovės surengtoje rinkodaros konferencijoje.

„Google“ jau kurį laiką geba sieti vartotojų atliekamus reklaminių pranešimų internete paspaudimus ir jų paskatintus pardavimus, tačiau internetinių ir neinternetinių įpročių susiejimas yra svarbus žingsnis pirmyn.

Šiuo metu naujasis produktas išbandomas kartu su ribotu skaičiumi partnerių, o per ateinančias kelias savaites ketinama pristatyti jį platesniam reklamos kūrėjų ratui. „Google“ teigia, kad naujasis įrankis leis atsakyti į jau seniai užduodamą klausimą, ar rinkodaros kampanijos veikia.

Anot „Google“, įmanoma susieti fizinių pirkėjų elektroninio pašto adresus ar lojalumo plano informaciją su „Google“ duomenimis per tokias paslaugas, kaip „AdWords“, kas leis gauti „pilną vaizdą“, ar rinkodara yra efektyvi.

Minėtos „Google“ konferencijos metu pagrindinė tema ir buvo dirbtinio intelekto panaudojimas siekiant gerinti vartotojų elgesio analizę ir suvokimą ir kurti tikslinę reklamą ir skatinti pardavimus.

Reklamos „Šventasis Gralis“

„AdWords“ jau kelerius metus suteikia galimybę reklamos kūrėjams pamatuoti, kiek klientų į fizines parduotuves ateina dėl internetinės reklamos kampanijos, sakė „Google“ vyresnysis viceprezidentas Sridharas Ramaswamy (Sridharas Ramasvamis).

„Tačiau apsilankymų parduotuvėje skaičiavimas yra tik viena lygties dalis, – sakė jis. – Turi žinoti, kaip tavo internetinė reklama skatina tavo pardavimus.“

Anot „Google“, fizinių parduotuvių pardavimai susiejami su „Google“ reklama ir perduodami „saugiu ir privatumą saugančiu būdu“. Parduotuvių pateikti pardavimų duomenys yra pateikiami bendro pobūdžio anoniminėmis formomis siekiant apsaugoti pirkėjų privatumą.

Tačiau toks sprendimas kelia daug klausimų dėl privatumo. Nors internetinės veiklos ir neinternetinių apsipirkimo sprendimų susiejimas visuomet buvo laikytas „Šventuoju Graliu“ reklamos kūrėjams, tai gali turėti rimtų pasekmių privatumui, sako analitikas Jay Stanley (Džėjus Stenlis).

Tokia galimybė kelia grėsmę privatumo esmei: kad žmogaus reikalai su viena šalimi neturėtų nieko bendro su kitomis šalimis. „Tai evoliucija, ne revoliucija, dar vienas žingsnis link didesnio individų stebėjimo, – sako ekspertas. – Ir kiekvienas toks žingsnis kelia klausimą „Kur visa tai pasibaigs?“

J. Stanley mano, kad „Google“ elgsis tinkamai kalbant apie duomenų apie vartotojus tvarkymą. Tačiau net ir geriausi ketinimai gali pasikeisti dėl „didžiulio spaudimo gauti pelno“.

„Visos kapitalistinės sistemos tikslas yra vis labiau stebėti žmones, ir kompanijos konkuruoja dėl to. Visa tai nesustos be tam tikrų taisyklių, kuriomis mes, visuomenė, išreiškiame savo vertybes per tam tikras teisines apsaugos priemones“, – sakė J. Stanley.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką