Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
04 05 /19:10

Gyventojai dvi valandas negalėjo atsiskaityti „Swedbank“ kortelėmis: bankas skelbia, kad nesklandumai pašalinti

Penktadienio pavakarę gyventojai buvo susidūrę su problemomis norėdami už pirkinius ar paslaugas atsiskaityti „Swedbank“ kortelėmis. Bankas pranešė, kad po dviejų valandų techninius nesklandumus pašalino.
Pranešimas parduotuvėje
Pranešimas parduotuvėje / 15min nuotr.

Į 15min apie 17.30 kreipėsi skaitytoja Jurgita, kuri tvirtino, kad parduotuvėse klientai negali atsiskaityti „Swedbank“ kortelėmis, o šie sutrikimai trunka apie valandą.

„Pinigų nusiimti galima, o mokėti kortele negalima – ir čia visur: vaistinėje, kepyklėlėje. O kadangi gali nusiimti pinigų, tai prie bankomato eilė dabar“, – sakė viename iš Kauno prekybos centrų apsilankiusi skaitytoja.

„Swedbank Lietuvoje“ atstovė ryšiams su visuomene Daiva Taučkėlaitė 15min patvirtino, kad nuo 17 valandos atsiskaitant kortelėmis dalyje prekybos ir paslaugų vietų visoje Lietuvoje buvo fiksuoti sutrikimai. Pasak jos, sutrikimai galimi ir ne „Swedbank bankomatuose.

Apie 19 valandą bankas pranešė, kad problema išspręsta.

„Techniniai nesklandumai atstatyti. Banko paslaugos veikia įprastai. Atsiprašome klientų už patirtus nepatogumus“, – teigė D.Taučkėlaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius