-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į Klaipėdą viliojamos naujos keltų linijos

Jau po dvejų metų Klaipėdos uoste turėtų padaugėti keltų linijų, jungiančių Klaipėdos uostą su kaimyninėmis Baltijos valstybėmis. Šiuo metu dar tik statomu nauju Ro-Ro terminalu jau domisi Baltijos jūros keltų operatoriai.
Šiuo metu iš Klaipėdos keltu galima pasiekti Švediją, Vokietiją.
Šiuo metu iš Klaipėdos keltu galima pasiekti Švediją, Vokietiją. / "DFDS Seaways" nuotr.

Pasak Benedikto Petrausko, bendrovės „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo“ generalinio direktoriaus, naujojo Ro-Ro terminalo statyba Klaipėdos uoste įsibėgėja. Vyksta krantinių statybos darbai. Dar šiemet numatoma pradėti terminalo suprastuktūros statybą. Planuojama, kad terminalas pilnai pradės veikti 2013 metais. Negalutiniais skaičiavimais bendros valstybės ir privačios investicijos į šį terminalą sieks apie 200 mln. litų.

„Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo“ komercijos direktoriumi nuo ketvirtadienio dirba Arvydas Skuodas, iki tol buvęs keltų operatoriaus „DFDS Seaways“ keleivių aptarnavimo grupės vadovu. Pagrindinis jo darbas ir yra kontaktai su Baltijos jūros keltų operatoriais siekiant juos pritraukti į Klaipėdos uostą.

„Naujų linijų steigimas yra ilgalaikis procesas, todėl jau šiandien aktyviai dirbame šia linkme ir tikimės, kad artimiausiu metu bus pasirašyti konkretūs ketinimų protokolai su keltų linijų operatoriais“, - daugiau detalių neatskleidžia B.Betrauskas.

„Klaipėdos keleivių ir krovinių“ terminalas yra centrinėje Klaipėdos uosto dalyje. Pradėjus veikti šiam terminalui Klaipėdos uoste ženkliai padidės Ro-Ro krovinių ir keltų keleivių aptarnavimo galimybės. Bus sudarytos platesnės galimybės uoste švartuotis ir kruiziniams laivams.

Šiuo metu vienintelį Klaipėdos uosto „Ro-Ro“ terminalą Smeltės pusiasalyje valdo bendrovė „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ („Klasco“). Terminalas aptarnauja keturias kompanijos „DFDS Seaways“ laivybos linijas, Klaipėdą jungiančias su Vokietija, Danija ir Švedija. Jose dirba 6 keltai.

Planuojama, kad šiemet šis „Klasco“ terminalas perkraus daugiau nei 5 mln. tonų krovinių.
„Klasco“ ir „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas“ yra Koncerno „Achemos grupė“ nariai.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius